[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

لحظه‌شماری گلر شیرازی برای یک اتفاق ویژه، روزنامه شیراز نوین

کاپیتان تیم ایران در هانگژو خودش را برای ضربات پنالتی احتمالی در بازی های بعدی آماده می‌کند. به گزارش ورزش سه، براساس برنامه مشخص‌شده در مسابقات فوتبال هانگژو تیم ایران امروز(چهارشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی باید مقابل تایلند به میدان برود و برای صعود به جمع 8 تیم برتر مسابقات تلاش کند.
با حضور تیم ایران در دور حذفی بازی‌های آسیایی هانگژو حالا در هر مرحله، احتمال کشیده شدن بازی‌ها به ضربات پنالتی وجود دارد و تحقق این مسئله باعث می‌شود نقش سیدحسین حسینی، دروازه بان باتجربه تیم رضا عنایتی بیشتر به چشم بیاید.
حسینی طی سالیان گذشته در جام حذفی و در حتی در جریان برخی بازی‌های لیگ برتر توانایی خود در مهار ضربات پنالتی را نشان داده است، بی‌شک اگر بازی‌های ایران در هانگژو هم به ضربات پنالتی کشیده، او انگیزه زیادی برای هنرنمایی در نبردهای یک به یک خواهد داشت.
کاپیتان ایران در بازی‌های آسیایی در لیگ بیست‌وسوم هم هنر پنالتی‌گیر بودن خود را نشان داده است؛ او در بازی هفته دوم استقلال مقابل ملوان با مهار ضربه پنالتی در اوایل بازی تیمش را در جریان مسابقه نگه داشت و باعث برتری آبی‌پوشان شد.
با توجه به اینکه بازی فردای ایران و تایلند هم ممکن است با تساوی در وقت‌های معمول به پنالتی کشیده شود، حسینی در تمرینات برای مهار پنالتی‌ها هم برنامه‌ریزی کرده است. مربی گلرهای تیم ایران در هانگژو نیز تمرینات ویژه‌ای را برای سیدحسین در نظر گرفته تا او در صورت کشیده شدن بازی‌ها به پنالتی با آمادگی بهتری مقابل حریفان ایستادگی کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی