[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شب جنجالی لیگ آزادگان، روزنامه شیراز نوین

هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران با ثبت اتفاقات عجیب و غیرمنتظره به فعالیت خود پایان داد. به گزارش فوتبال 360، لیگ دسته اول فوتبال ایران در هفته چهارم، یکشنبه فعالیت خود را با پیروزی مس سونگون ورزقان برابر شهرداری آستارا آغاز کرد و 2 مسابقه دیگر هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید؛ به ‌طوری‌که مس شهربابک برابر شهر راز شیراز متوقف شد و خلیج فارس ماهشهر هم در دیداری جنجالی مقابل خوشه‌طلایی ساوه به نتیجه تساوی رضایت داد. در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ آزادگان، دوشنبه 6 مسابقه برگزار شد که یکی از دیدارهای هفته نیمه‌تمام ماند! سایپا تهران که برای صدرنشینی تلاش می‌کرد، امشب در کرمان میهمان تیم بحران‌زده مس بود. در یکی دیگر از دیدارهای مهم هفته چهارم، آریو اسلامشهر و چادرملو اردکان به مصاف هم رفتند و فجر شهید سپاسی شیراز و نفت‌ و گاز گچساران هم دیگر تقابل حساس امشب را برگزار کردند. در یکی از جنجالی‌ترین و مهم‌ترین تقابل‌های هفته چهارم لیگ آزادگان هم در خرم‌آباد 2 تیم خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان برابر هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه پیش از رسیدن به دقیقه 15 به دلیل حواشی به‌وجود آمده متوقف شد و نیمه‌تمام ماند!
*از جنجال در خرم‌آباد تا توقف سایپا در کرمان
خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان در حالی به مصاف هم رفتند که قضاوت این مسابقه بر عهده میثم حیدری بود و او نقش اصلی مسابقه امروز را برعهده داشت؛ به‌ طوری‌که حیدری در دقیقه 6، سرنگونی بازیکن داماش در محوطه جریمه خیبر را پنالتی تشخیص نداد؛ در ادامه حرکت، حسین شهابی توانست برای خیبر خرم‌آباد گل بزند که بعد از گلزنی او، بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم داماش گیلان به سوی داور مسابقه یورش بردند و همین مسئله باعث شد تا نبرد تیم‌های خیبر و داماش نیمه‌تمام بماند. کمیته انضباطی درباره سرنوشت آن تصمیم خواهد گرفت که احتمالاً بردی انضباطی به سود خیبری‌ها به‌ثبت خواهد رسید! 
مس کرمان و سایپا تهران هم در یک مسابقه جذاب و پرموقعیت برابر هم قرار گرفتند که 2 تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند، اما هیچ‌کدام از موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد؛ آن‌هم در شرایطی‌که مسی‌ها برای خروج از بحران به دنبال ثبت گل پیروزی بودند و خودروسازان هم با انگیزه رسیدن به صدر جدول قصد داشتند تا در کرمان جشن پیروزی بگیرند، اما هیچ‌کدام از 2 تیم به هدف خود نرسیدند تا با تساوی بدون گل این مسابقه خاتمه یابد و هم روزهای بحرانی مس تمدید شد و هم سایپایی‌ها نتوانستند رکورد 100 درصدی پیروزی خود را حفظ کنند.
*کامبک رویایی چادرملو و برد لحظه‌آخری فجر شهید سپاسی
چادرملوی اردکان با هدایت سعید اخباری امشب میهمان تیم آریو اسلامشهر با هدایت جواد زرینچه بود. آریو با گلزنی محمد بختیاری، مدافع پیش‌تاخته خود توانست در نیمه نخست به پیروزی برسد و بازی تا دقیقه 69 با برتری یک‌گله این تیم ادامه داشت، اما در فاصله 2 دقیقه، علی رستمی و علی یحیی‌زاده موفق شدند 2 گل برای تیم‌شان به‌ثمر برسانند تا چادرملویی‌ها با ثبت کامبک در خانه حریف بتوانند بردی ارزشمند را به‌ دست آورند و خود را به کورس مدعیان صعود نزدیکتر کنند؛ آن‌هم در شرایطی‌که از دقیقه 85 با اخراج سیروس صادقیان، چادرملو با 10 بازیکن کار خود را پیش می‌برد.
شاگردان مهدی رجب‌زاده در تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم موفق شدند بعد از حملات سریالی در نبرد با نفت‌ و گاز گچساران سرانجام در واپسین لحظات مسابقه به خواسته خود برسند و محمد آژیر در دقیقه (6+90) قفل دروازه نفتی‌ها را شکست تا زردپوشان در خانه برابر تیم تحت هدایت پیروز قربانی جشن پیروزی بگیرند و اولین شکست نفت‌ و گاز گچساران در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به‌ثبت برسد. جالب آنکه بعد از پایان مسابقه و ثبت گل دیرهنگام فجری‌ها، درگیری شدیدی میان بازیکنان و کادرفنی 2 تیم شکل گرفت! 
در سایر دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران، نفت مسجد سلیمان در بابل مقابل تیم دریای کاسپین بردی 2 بر یک را به ‌دست آورد و استقلال ملاثانی هم توانست در ادامه حفظ روند شکست‌ناپذیری خود برابر تیم پارس جنوبی جم شگفتی‌سازی کند و بردی 2 گله را کسب کرد تا آنها از قعر جدول فاصله بگیرند و بتوانند با وجود کسر 3 امتیاز خود را از جمع تیم‌هایی جدولی دور کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی