[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار صدرا: شهدا منشأ پیشرفت کشور هستند، روزنامه شیراز نوین

شهردار صدرا:
شهدا منشأ پیشرفت کشور هستند

پارسایی: دفاع مقدس، دفاع از حاکمیت ارضی نبود؛ بلکه برجسته‌ترین افتخارات تاریخ این کشور در آن رقم خورده است

آیین تجلیل از ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدای 8 سال دفاع مقدس شاغل در شهرداری صدرا برگزار شد. به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شهرداری صدرا، این جلسه با حضور پارسایی شهردار صدرا و محمدی رئیس شورای اسلامی، عزیزی نایب‌رئیس شورای اسلامی، سرهنگ باروتی و مدیران شهرداری صدرا برگزار گردید.
پارسایی شهردار صدرا با اشاره به جایگاه ایثارگران و خانواده‌های آنان، خدمت‌رسانی و ارج نهادن به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مدیران دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و هرچقدر از سوی مسئولان برای آنان خدمت شود، باز نمی‌توان گوشه‌ای از از زحماتشان را جبران کرد. شهردار صدرا با اشاره به اینکه شهدا منشأ برکت، پیشرفت و آرامش کشور بوده‌اند، تصریح کرد: دفاع مقدس دفاع از حاکمیت ارضی نبوده است؛ بلکه برجسته‌ترین افتخارات تاریخ این کشور در عرصه 8 سال دفاع مقدس رقم خورده است.
پارسایی اظهار داشت: الگو بودن و برکت حضور و فعالیت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان در مجموعه شهرداری صدرا به خوبی هویداست. فرزندان شهدا نیز به تبع خط و مشی پدرانشان در مسیر خدمتگزاری به مردم ایثار خود را نشان می‌دهند. پارسایی با اشاره به کمبودها و نواقص موجود گفت: نباید کمبود امکانات باعث شود تا در راستای رفع نواقص قدمی برنداریم. شهردار صدرا خود را قدردان کرامت و ازخودگذشتگی خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست. در ادامه عزیزی نایب‌رئیس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: حضور ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدای 8 سال دفاع مقدس در مجموعه مدیریت شهری صدرا نعمتی بزرگ و مایه مباهات است و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و خدمتگزار شایسته‌ای برای شهروندان باشیم. عزیزی افزود: خانواده شهدا و جانبازان سند زرین افتخارات انقلاب اسلامی هستند. نایب‌رئیس شورای اسلامی با ابراز خشنودی از انتخاب شهردار اصلح، مؤمن، متعهد و انقلابی بیان کرد: مشکلات شهر صدرا بی‌شمار است؛ ما باید در کنار هم متعهد و وفادار به کشور و شهر و سازمانمان پرتوان در جهت رفع مشکلات گام برداریم. محمدی رئیس شورای اسلامی، حضور در جمع فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری را توفیق برشمرد و گفت: تکریم خانواده معظم شهدا از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است. رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه در سایه ایثار و جان‌فشانی شهدا و رزمندگان حاصل شده است و اهتمام مدیریت شهری بر تکریم این عزیزان 
است.
در ادامه ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدای 8 سال دفاع مقدس شاغل در شهرداری صدرا نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند و در انتها با اهدای لوح تقدیر از آنها قدردانی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی