[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار شیراز: وحدت عامل پیروزی بر مشکلات است ، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز:
وحدت عامل پیروزی بر مشکلات است 

محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن تبریک هفته وحدت گفت: هم‌زمان با آغاز هفته وحدت، در مسجد رسول اکرم(ص) اهل سنت شیراز آیین گردهمایی وحدت شیعه و سنی برگزار شد که معاونت های مختلف شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز نیز حضور داشتند.
وی ضمن تشکر از امام‌جمعه اهل تسنن و هیئت امنای مسجد رسول اکرم(ص) که تلاش کردند وحدت مسئولان و مردم شیعه و سنی را تبيين کنند، افزود: امروز نیاز به وحدت، بصیرت‌افزایی و شناخت دوستان از دشمنان است و اگر وحدت خود را حفظ کنیم، می‌توانیم خیلی بهتر مسائل و مشکلات را حل کنیم. اسدی با اشاره به اینکه با وحدت می‌توان بر همه مشکلات پیروز شد، ابزار داشت: مجموعه شهرداری شیراز به عنوان خادم مردم در کلان‌شهر شیراز این عید فرخنده را به تمام شیعیان و اهل تسنن تبریک می‌گوید. شهردار شیراز ابراز کرد: مناطق شهرداری شیراز در هفته وحدت برنامه‌های زیادی را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تدارک دیده و برنامه‌ریزی کرده‌اند و در شهر شیراز اغلب برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار می‌شود.
حمایت‌ها، نشان‌دهنده وحدت است
حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به ساخت مسجد اهل سنت در شیراز، گفت: اصل وجودی مکان که به نام مبارک پیامبر اکرم(ص) نام‌گذاری شده، قطعاً نشان‌دهنده وحدت است. حسینی، رمز بقای هر جامعه‌ای را وحدت دانست و افزود: در استان فارس خوشبختانه مسائل اساسی بین شیعه و سنی به طور کلی نداریم و یک رابطه دوستانه، صمیمانه و حتی خویشاوندی وجود دارد و هرچه این وحدت قوی‌تر باشد، طبیعتاً انسجام جامعه بیشتر است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: از لحاظ زیرساخت‌هایی که می‌تواند فعالیت‌ها را جهت دهد، باید کمک شود و شورای اسلامی شهر شیراز نظر مثبتی دارد که به قوام این اتحاد و انسجام که موجود است، بیشتر کمک شود و بتوانیم حقوق شهروندی برادران اهل سنت را رعایت کنیم که تاکنون مشکلی در سطح استان و شهر شیراز در این‌باره وجود نداشته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی