[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حمایت از طرح خانواده متعالی دنبال شود، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به تدوین طرح خانواده متعالی در شیراز خواستار مطرح شدن این طرح و حمایت مالی از آن در سفر قریب‌الوقوع ریاست‌جمهوری به شیراز شد.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام دیروز ۷ مهر ماه در خطبه‌های نمازجمعه شیراز با بیان اینکه درست است که برخی مسائل زیربنایی و زیرساختی داریم که باید به آن به صورت ویژه بپردازیم، اما در بعد فرهنگ و مسائل اجتماعی نمی‌توانیم غافل شویم، گفت: دو الی سه سال است که در فارس و شیراز به عنوان اولین استان کشور، طرح خانواده متعالی آماده کرده‌ایم و افرادی باید پیگیر این قضیه باشند و اگر کمبود امکانات و مباحث مالی دارند، باید برطرف شود و این مسئله در سفر ریاست‌جمهوری به شیراز مطرح شود تا کمکی به آن شود؛ زیرا می‌خواهیم بنیان خانواده را محکم کنیم.
وی بیان کرد: نباید این‌گونه باشد که در شیراز حرفی در این رابطه زده شود اما عمل در جای دیگری صورت گیرد؛ بنابراین باید در عمل و اجرای طرح خانواده هم جلو باشیم؛ زیرا این طرح ارزشمند در شیراز تولید شده است.
وی با تأکید بر اینکه بنیان خانواده در اسلام محکم است و نباید اجازه داد دشمن به این لطمه بزند، خواستار ارج نهادن به بنیان خانواده شد و گفت: در مسئله خانواده مدیران باید یک سری کارهایی در سطح جامعه انجام دهند. چنانچه از وزیر ارشاد خواستم مسئله فرهنگی و اجتماعی در بحث خانواده به صورت ویژه کار شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در ادامه به فرا رسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: آیات ۸ و ۹ سوره فتح ناظر به شخصیت پیامبر اسلام(ص) و وظیفه ما نسبت به ایشان است. خداوند در آیات پیامبر(ص) را با چند ویژگی وصف کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: در هفته وحدت باید آیات الهی را بر سر کسانی کوبید که دارند در محیط امت اسلامی با کفار طرح دوستی می‌ریزند.
آیت‌الله دژکام تأکید کرد: امامت نقطه اصلی امید در قاموس انقلاب اسلامی است و این انقلاب مانند کشتی نوح است که رهبر معظم انقلاب در دوران غیبت امام زمان(عج) به نیابت از ایشان این کشتی را اداره، حفظ و حراست می‌کنند و آینده روشن را ترسیم می‌کنند.
وی در پایان از مجموعه سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی کشور تشکر کرد و گفت: انصافاً در ایامی که گذشت، با کشف تیم‌های انفجاری که دشمن در داخل کشور فرستاده بود و همت در انهدام آنها، فضای امنیت برای مردم عزیز ما تقویت شد؛ لذا از همه این نیروها قدردانی می‌کنیم که شر دشمنان اسلام را از سر ملت ایران باز می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی