[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهترین‌های کراس کانتری فارس معرفی شدند، روزنامه شیراز نوین

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان فارس و انتخابی تیم استان در رشته کراس کانتری در شهرستان شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری استان فارس، میثم قائدی، رئیس این هیئت گفت: این مسابقه در تاریخ 6 مهرماه رأس ساعت ۸ صبح در پارک قندیلی(رصدخانه) کلان‌شهر شیراز با حضور مسعود رزم خواه، قائم مقام هیئت استان، 
دبیر هیئت استان مجتبی زینلی، علی‌رضا زجاجی روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری استان، هوشمند، رئیس هیئت شیراز، نایب‌رئیس هیئت استان خانم صابرزاده و ابن تقی، نایب‌رئیس هیئت شیراز و کلیه عوامل اجرایی استارت خورد که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال طبق بخشنامه برگزار گردید. مسیر مسابقه یک لوپ ۳۴۰۰ متری بود که از لحاظ فنی و تکنیکی از سطح کیفیت بالایی برخوردار بود. 
قائدی افزود: استارت اول مسابقه برای رده سنی نوجوانان و جوانان زده شد که ۴ دور این مسیر ۳۴۰۰ متری را پیمودند و در انتها در رده سنی نوجوانان طاها قاسم نژاد از شیراز توانست با زمان ۱:۱۲:۵۸:۸۸۵ زودتر از سایرین از خط پایان عبور و به مقام اول نوجوانان دست پیدا کند؛ بعد از او سید امیر حسینی از کازرون با زمان ۱:۱۳:۳۸:۷۰۶ و بنیامین باقری از شیراز با زمان ۱:۱۹:۰۲:۶۸۱ به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. 
در رده سنی جوانان نیز امیرعلی پیروی از کازرون با زمان ۵۷:۴۶:۸۷۹ موفق شد زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و به مقام نخست این رده برسد؛ پس از او علی‌رضا حاجتی از شیراز با زمان۱:۰۱:۰۷:۵۲۲ و رضا کشت گر از شیراز با زمان ۱:۰۳:۱۰:۲۳۲ به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
در رده سنی بزرگسالان که در ۶ دور برگزار شد، فرشید صلاحیان از تیم کازرون و نفر اول رنکینگ کشور توانست با زمان ۱:۱۵:۵۱:۱۶۰ زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و بعد از او نیما جمشیدی از سپیدان با زمان ۱:۱۶:۱۷:۲۱۵ و رامتین بیضاوی از شیراز با زمان ۱:۲۶:۴۸:۹۹۸ موفق به اتمام مسابقه و کسب سکوی‌ دوم و سوم این مسابقه گردیدند.
پس از سوت پایان مسابقه به نفرات برتر هر سه رده سنی، حکم و مدال قهرمانی استان و به کلیه عوامل اجرایی مسابقه لوح تقدیر اهدا شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی