[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تأمین شیر رایگان برای دانش‌آموزان مناطق محروم، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی - گروه گزارش
amirabadi_shznvn@yahoo.com

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس از اهالی فرهنگ‌مدار استان دعوت کرد در تأمین شیر برای دانش‌آموزان مناطق محروم مشارکت کنند.
دکتر علی‌اکبر رامجردی با تأکید بر این موضوع که فعالیت در امور عام‌المنفعه و خیرخواهانه منحصر به طبقه مرفه جامعه نیست، اظهار داشت: تمامی اقشار جامعه از هر طبقه اقتصادی می‌توانند در امور نیکوکارانه مشارکت فعال داشته باشند.
وی افزود: وضعیت تغذیه کودکان در مناطق محروم مطلوب نیست و بر همین اساس مجمع خیرین تأمین سلامت فارس تلاش دارد با اجرای طرح توزیع شیر رایگان در تأمین نیازهای غذایی دانش‌آموزان گام مؤثری بردارد.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با تقدیر از تلاش‌های خیران عاقبت‌اندیشی که در این حوزه مشارکت می‌کنند، اظهار داشت: این طرح با حمایت‌های استاندار فارس و حمایت‌های خیران در هشت مدرسه شیراز به صورت پایلوت اجرایی شده و امکان افزایش ده برابری آن وجود 
دارد.
دکتر رامجردی در این رابطه افزود: استانداری فارس هزینه تأمین شیر سالیانه برای یک‌هزار دانش‌آموز محروم را متقبل شده و مجموعه‌های رامک (برادران نصیری) و دایتی نیز در اجرای طرح توزیع رایگان در مدارس مناطق محروم نقش مؤثری دارند.
او با دعوت از خیران برای مشارکت در این طرح انسان‌دوستانه که نقش ارزنده‌ای در ارتقای سرانه سلامت جامعه دارد، اظهار داشت: هزینه تأمین شیر هفتگی برای هر دانش‌آموز در حدود 40هزار تومان است و این مبلغ برای یک سال تحصیلی به حدود 900هزار تومان می‌رسد.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با اشاره به این موضوع که محدودیتی برای جذب کمک‌های خیران وجود ندارد، افزود: از عموم جامعه دعوت می‌کنیم تا در این طرح به هر میزان مشارکت داشته و از کودکان مناطق محروم حمایت کنند.
دکتر رامجردی کارنامه خیران گران‌قدر استان فارس را در فعالیت‌های عام‌المنفعه باشکوه ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از مراکز مذهبی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و... به واسطه عاقبت‌اندیشی نیکوکاران احداث شده و این اقشار فرهیخته از دیرباز تاکنون نقش مؤثری در اعتلای سرانه سلامت فارس و تبدیل آن به قطب پزشکی کشور داشته‌اند.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در بخش پایانی سخنانش با قدردانی از شرکت‌های رامک که در اجرای طرح توزیع رایگان در مدارس مناطق محروم نقش مؤثری داشتند، بیان کرد: از سایر کارخانه‌های لبنی و عموم جامعه دعوت می‌کنیم تا در طرح توزیع شیر رایگان در مدارس مشارکت داشته باشند. بر اساس این گزارش، شایان ذکر است عموم جامعه می‌توانند مشارکت‌های خیرخواهانه خود را به هر میزان به شماره کارت 5894-6370-0010-0484 و شماره شبا IR490130100000001800000029 با شناسه 1000000050 بنام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس که به صورت اختصاصی برای تأمین شیر کودکان مناطق محروم در نظر گرفته شده، واریز نمایند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی