[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انتصاب سرپرست جدید تعاون روستایی بیضا، روزنامه شیراز نوین

انتصاب سرپرست جدید تعاون روستایی بیضا
در حکمی از سوی سیدکاظم موسوی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان فارس، علی دیداری به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بیضا منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، مراسم معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بیضا صبح چهارشنبه پنجم مهرماه با حضور خیراله پارسازاده فرماندار بیضا، سیداحمد احمدزاده معاون اداری مالی اداره کل تعاونی روستایی استان فارس و جمعی از مسئولان محلی و استانی در محل فرمانداری برگزار شد.
دیداری که پیش از این رئیس مرکز جهاد کشاورزی بانش بوده است، در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از حسن اعتماد مدیر کل تعاونی روستایی و مسئولان شهرستانی برای تصدی این مسئولیت گفت: امیدوارم با همکاری و همراهی همه مسئولان بتوانیم در اجرای سیاست‌های ابلاغی سازمان و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم برای رفع مشکلات بخش کشاورزی منطقه و ارتقای امنیت غذایی مردم گام‌های مثبت و بزرگی برداریم.
وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های بالایی هستند و بایستی راهکارهای حضور فعال و تأثیرگذار آنها بررسی و ارائه شود.
در این مراسم از عباس دهقانیان که پیش از این رئیس اداره تعاونی روستایی شهرستان بیضا بوده است، به دلیل اقدامات و پیگیری‌های مؤثر همچون جذب کامل سهمیه کود شیمیایی تخصیص یافته به شهرستان، اهتمام در خرید تضمینی محصول استراتژیک گندم، گوجه‌فرنگی و انگور تکریم و تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی