[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اوضاع بد چلسی با مصدومیت چیلول، روزنامه شیراز نوین

بن چیلول به مصدومیت طولانی‌مدت دچار شد و کار سخت «پوچ» سخت‌تر شد. به گزارش فوتبال 360، مصدومیت‌های بازیکنان در فصل جدید به حدی مهم است که می‌تواند تیم‌های موفق، قهرمان، تیم‌های ضعیف و مربی‌های اخراجی را مشخص کند! تعداد مصدومان تیم‌های بزرگ بیش از تاکتیک، تعیین‌کننده جلوه می‌کند و تیمی موفق خواهد بود که مصدومیت کمتری را تجربه کرده باشد. پنجره انتقالات باعث شد تیم چلسی ورود و خروج‌های زیادی را تجربه کند و همین می‌توانست با عدم آشنایی بازیکنان با یکدیگر و مربی، پاشنه‌ آشیل شیرهای لندنی باشد، اما کار سخت پوچتینو تنها مبارزه با این موضوع و تزریق تفکراتش به بازیکنان محدود نشده و مصدومیت‌ها باعث شده  تیم آن‌ها هیچ‌وقت کامل نباشد و مشکلات زیادی را تجربه کنند.آبی‌های لندن به دلیل مصدومیت، مارکوس بتینلی در دروازه، ریس جیمز، وسلی فوفانا، تروه چالوبا و بنوا بادیاشیل در خط دفاعی، کارنی چوکوومکا و رومئو لاویا در خط هافبک و کریستوفر انکونکو را در خط تهاجمی از دست داده‌اند. حالا باید به این لیست 8 نفره از مصدومان، بن چیلول را هم اضافه کنیم؛ این بازیکن با مصدومیت در بازی مقابل برایتون مدتی باید از میادین دور باشد. به گفته افراد حاضر در تیم و پوچتینو، بن چیلول به مصدومیت بدی از ناحیه همسترینگ دچار شده و این موضوع، بازگشت او را حداقل به چند ماه آینده مؤکول خواهد کرد. چیلول و جیمز، 2 بازیکن بسیار مهم برای ترکیب چلسی بودند و مصدومیت آنها دست سرمربی آرژانتینی را برای چینش ترکیب بسیار محدود می‌کند. همچنین مصدومان زیاد در تیم احتمال مصدومیت‌های دیگر بازیکنان را به دلیل فشار بازی‌ها افزایش می‌دهد و کار برای این تیم بسیار سخت می‌شود.
مصدومیت‌ها در کنار دیگر اتفاقات، باعث شده چلسی نتواند عملکرد مورد دلخواه را با پوچتینو کسب کند و رفت‌و‌آمدهای زیاد تاد بولی و بهداد اقبالی در رختکن، نوید اتفاقات سال گذشته و زمانی را می‌دهد که به روزهای آخر گراهام پاتر در روی نیمکت چلسی نزدیک شده بودیم.
البته باشگاه چلسی و اطرافیان آنها بارها اعلام کرده‌اند کار با مائوریتسیو پوچتینو را برای پروژه‌ای بلندمدت در نظر گرفته‌اند و نتایج اخیر باعث نخواهد شد به کار با این مربی پایان دهند. با تمام این صحبت‌ها ما دیده بودیم چلسی پروژه‌اش با پاتر را این‌گونه معرفی می‌کرد و بعید نیست در صورت ادامه‌ این نتایج، شاهد خروج «پوچ» از چلسی باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی