[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مجاهدت برای ارتقای امنیت در شهر، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
به همت پلیس فارس، طرح آرامش در شهر با هدف جمع‌آوری یک‌هزار و 506 معتاد متجاهر و خرده‌فروش در شیراز اجرا شد.
فرمانده انتظامی فارس در این مراسم از انهدام ۴۸ باند عمده‌فروش مواد مخدر در سال جاری خبر داد. سردار رهام‌‌بخش حبیبی با اشاره به این موضوع که با اجرای طرح آرامش در شهر بیش از یک‌هزار و پانصد معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در شهر شیراز جمع‌آوری و دستگیر شدند، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش سرقت و در پاسخ به درخواست و مطالبات مردمی، طرح آرامش در شهر با موضوع جمع‌آوری و پاک‌سازی پاتوق معتادان متجاهر و کارتن‌خواب و همچنین دستگیری خرده‌فروشان با هماهنگی مرجع قضایی در شهرستان‌های تابعه استان و به‌ویژه شهر شیراز اجرایی شد.
وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح طی یک هفته گذشته، 537 معتاد متجاهر در شهر شیراز جمع‌آوری و تحویل مراکز ماده 16 و تبصره 2 شده‌اند؛ همچنین در این بازه زمانی 344 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در اجرای طرح مذکور، 600 نفر معتاد و 25 نفر خرده‌فروش طی روز جاری (9 مهرماه) در شیراز جمع‌آوری و دستگیر شده‌اند، افزود: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در سال جاری 48 باند مواد مخدر در استان فارس منهدم و 22 تن انواع مواد مخدر نیز کشف شده است، عنوان داشت: رفع دغدغه‌های مردم در راستای حفظ و ارتقای نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود گزارش‌های خود را در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان متجاهر به پلیس اعلام کنند تا نسبت به پاک‌سازی و جمع‌آوری آنان اقدام 
شود.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پلیس در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان به صورت ویژه پای کار است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهایی که در این خصوص مسئولیت دارند، باید به صورت ویژه نسبت به این موضوع اقدامات خود را انجام دهند. فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متأسفانه معتادان متجاهر پس از تحویل به اردوگاه‌های تبصره ۱۶ آزاد می‌شوند،‌ تأکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی جمع‌آوری معتادان متجاهر است؛ از این رو نیازمند اهتمام دیگر نهادهای متولی این عرصه هستیم. بنابراین از مسئولان دعوت کردیم تا در صحنه تصمیم‌گیری کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی