[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سردار قاآنی خبر داد: اجلاس بین‌المللی با حضور اهل سنت در جوار حرم امام حسین(ع) برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امسال در کنار بارگاه مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یک اجلاس بین‌المللی با حضور نمایندگانی از ۶۲ کشور جهان برگزار می‌شود که عمدتاً اهل سنت هستند.
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی در همایش تجلیل از موکب‌داران نمونه کشور در مجتمع فرهنگی‌آموزشی آدینه گفت: شما موکب‌داران عزیز رونق‌بخش اربعین حسینی هستید. هرساله مراسم اربعین حسینی پررونق‌تر از سال‌های گذشته با تلاش شما عزیزان رونق و وسعت بیشتری پیدا می‌کند.
وی با اشاره به ارادت کم‌نظیر موکب‌داران به سالار شهیدان، اضافه کرد: میزبان اربعین عراقی‌ها هستند و شما موکب‌داران عزیز به این میزبان‌ها کمک می‌کنید. ما باید در میزبانی اربعین به عراقی‌ها اصالت دهیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: مراسم اربعین حسینی یک رزمایش و لشکرکشی و ایجاد آمادگی برای زمان ظهور امام زمان(عج) است؛ موکب‌داران پیش‌قراولان ظهور امام زمان(عج) هستند.
سردار قاآنی با بیان اینکه دامنه اربعین و محبت به امام حسین(ع) در حال گسترش است، افزود: هرچه پیش می‌رویم، جمعیت زائران اربعین و مشتاقان این مسیر زیاد می‌شود و گروه‌های مختلف اجتماعی به این سیل معنویت در اربعین حسینی می‌پیوندند و عقاید مختلف، گروه‌ها و تفکرات مختلف در اربعین حسینی بیشتر می‌شود.
وی اظهار کرد: امسال حضور برادران اهل سنت در اداره ایجاد موکب‌ها و حضور در راهپیمایی اربعین حسینی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بود.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امسال در کنار بارگاه مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یک اجلاس بین‌المللی با حضور نمایندگانی از ۶۲ کشور جهان برگزار می‌شود که عمدتاً اهل سنت هستند؛ آنها در این اجلاس گرد هم می‌آیند تا در خصوص یکی از موضوعات مهم جهان اسلام یعنی فلسطین عزیز با هم تبادل نظر کنند؛ این به برکت اربعین حسینی است و این حرکت روز به روز پیش خواهد رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی