[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سپاهان- الاتحاد با یک تماشاگر خاص، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین، سپاهان ایران پس از تساوی 2 بر 2 در نخستین مسابقه‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق، امروز دوشنبه در دومین بازی خود به مصاف تیم پرستاره الاتحاد عربستان خواهد رفت که امیدوار است با حمایت تماشاگران اصفهانی به پیروزی در ورزشگاه نقش جهان برسد.
ژوزه مورایس، سرمربی و سید پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با الاتحاد عربستان از تماشاگران‌شان خواستند حضور پر رنگی در ورزشگاه نقش جهان داشته باشند تا بتوانند با روحیه مضاعف برابر الاتحاد عربستان قرار بگیرند، اما در کنار هواداران طلایی‌پوش، یک بازیکن سابق نیز به ورزشگاه خواهد رفت.
هادی عقیلی، مدافع و کاپیتان پیشین سپاهان که دوران درخشانی در این تیم داشت و حضورش در خط دفاعی طلایی‌پوشان در کسب سه قهرمانی لیگ برتر و 2 قهرمانی جام حذفی برای اصفهانی‌ها تأثیرگذار بود، قصد دارد فردا به ورزشگاه نقش جهان برود تا بازی نماینده فوتبال ایران مقابل الاتحاد عربستان را تماشا کند و به شاگردان ژوزه مورایس روحیه بدهد.
مدافع سابق تیم ملی و سپاهان که امسال به کادر  فنی گل گهر سیرجان اضافه شده با وجود مشغله در این تیم قصد دارد به اصفهان سفر کند تا بازی سپاهان و الاتحاد را از نزدیک ببیند و در کنار تماشاگران باشد

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی