[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

باورم نمی‌شود برای رئال گل زدم، روزنامه شیراز نوین

اورلین شوامنی پس از پایان بازی با خیرونا باور نمی‌کرد بالاخره توانسته برای رئال گلزنی کند. به گزارش ورزش سه، رئال مادرید در دیداری که به نظر می‌رسید در آن با مشکل مواجه شود توانست در زمین خیرونا 0-3 پیروز شود و صدر جدول را از بارسا پس بگیرد. در این بازی رئال شروع خوبی نداشت، ولی با 2 گل تقریباً متوالی توسط خوسلو و شوامنی توانست حریف را تحت‌تأثیر قرار دهد. شوامنی موفق شد اولین گلش را برای رئال پس از نزدیک به 60 بازی به ثمر برساند؛ در نیمه دوم نیز جود بلینگام گل سوم و پایانی را زد.
ستاره فرانسوی به خبرنگاران گفت: «بازی سختی بود و می‌دانستیم خیرونا در زمین خودش با بازیکنان باکیفیتی که دارد، دردسرساز خواهد بود، اما نمایش کاملی داشتیم و به غیر از شروع بازی به حریف فرصت خاصی ندادیم».
شوامنی در مورد گلزنی خودش نیز گفت: «بله، باورنکردنی است؛ بالاخره گل زدم، بالاخره گل زدم. امسال چند بار دیگر نیز سعی کرده بودم و در نهایت توانستیم به هدفم برسم؛ خیلی خوشحالم و باید بگویم، روی این ضربات سر و ارسال‌ها در تمرین خیلی کار می‌کنیم. مطمئن بودم تونی کروس توپ را جایی که باید می‌فرستد و واقعاً گل قشنگی بود».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی