[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

این برد حق تاتنهام نبود!، روزنامه شیراز نوین


جیمی ردنپ، ستاره سابق لیورپول و تاتنهام، درباره دیدار پر حاشیه 2 تیم سابقش صحبت کرد. به گزارش ورزش سه، لیورپول در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
شاگردان یورگن کلوپ در حالی این بازی را واگذار کردند که با اخراج کورتیس جونز و دیوگو ژوتا با 9 بازیکن در میدان حضور داشتند و گل درست لوئیس دیاز در نیمه اول هم با اشتباه کمک‌داور حاضر در میدان و کمک‌داور ویدئویی مردود اعلام شد. 
تاتنهام در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه لیورپول آورد و در نهایت این جوئل ماتیپ بود که روی یک اشتباه دروازه خودی را در فاصله چند ثانیه تا سوت پایان این دیدار باز کرد. 
ردنپ که سابقه بازی برای هر 2 تیم را دارد، پس از پایان این دیدار به اسکای اسپورت گفت: «من فکر می‌کنم تاتنهام امروز شایسته پیروزی نبود؛ باید صادقانه این را بگویم؛ فکر می‌کنم آنها خیلی خوش‌شانس بودند. چند تصمیم کمک‌داور ویدئویی به سود آنها بود و حالا به این روش خوشایند گلزنی در لحظات پایانی عادت کرده‌اند. 
این اتفاق برابر شفیلد هم رخ داد و امروز هم تکرار شد؛ این موضوع اعتماد به نفس زیادی به این تیم خواهد داد. فکر می‌کنم آنها تمام تلاش‌ خود را برای درهم شکستن لیورپول به کار گرفتند و اتفاق بسیار بی‌رحمانه‌ای برای ماتیپ بود، اما فوتبال همین است. 
این سه امتیاز ارزش بسیار زیادی برای تاتنهام دارد؛ پوستکوگلو حالا به این باور خواهد رسید که تمامی تصمیماتش درست است و هیچ ایرادی ندارد».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی