[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

تقاضای اشتغال برای قهرمان دوچرخه‌سواری، روزنامه شیراز نوین

فرانک پرتوآذر، بانوی دوچرخه‌سوار شیرازی که در بازی‌های آسیایی هانگژو به‌عنوان نخستین بانوی دوچرخه‌سواری و مدال‌آور در تاریخ ورزش ایران اعلام کرد: هنوز شغلی ندارم  و با کسب این مدال طبق قانون می‌توانم استخدام شوم، مدیرکل ورزش در پاسخ به این تقاضا قول داد در سفر رئیس جمهور به شیراز آن را مطرح کند.
به گزارش ایرنا، 21 آبان‌ماه سال ۹۷ بود که فرانک پرتوآذر، عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: با مدرک کارشناسی ارشد در رشته عمران، هنوز بیکارم و باید فکری برای دوران بعد از قهرمانی که بسیار کوتاه است، کنم.
وی اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت دولت در سال ۹۵، قهرمانان و مدال‌آوران می‌توانند در سازمان‌های دولتی و نهادهای وابسته به دولت استخدام شوند، اما هنوز موفق نشده‌ام شغلی برای آینده‌ام با این مصوبه به دست آورم.
خبرنگار ایرنا به‌عنوان مطالبه این ورزشکار ملی روز یکشنبه در مراسم تقدیر از فرانک پرتو که در اداره کل ورزش و جوانان و با حضور مدیرکل و دست‌اندرکاران ورزش برگزار شد این موضوع را دوباره مطرح کرد و محمد مهدی سر فراز شکوهی قول داد در سفر رئیس جمهور به شیراز مسئله اشتغال این قهرمان شیرازی را مطرح و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کند.
وی که کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری است در ماده کراس کانتری بازی‌های آسیایی هانگژو با زمان یک ساعت و ۴۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه پس از ورزشکاران چین نشان ارزشمند برنز را بر گردن آویخت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی