[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

رجب زاده: عملکرد فنی ما رضایت‌بخش بوده است، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
طلایی‌پوشان دیار شیراز امروز می‌خواهند نوار شکست‌های خارج از خانه این فصلشان را پاره کرده و طلسم امتیاز نگرفتن در این مسابقات را بشکنند.
تا اینجای فصل، فجری‌ها در هر 2 بازی خانگی به پیروزی دست یافته‌اند، اما هر 2 بازی خارج از خانه را واگذار کرده‌اند. 
گل روحیه‌بخش محمدآژیر که هفته گذشته 3 امتیاز لحظه آخری را به حساب شاگردان رجب زاده واریز کرد، باعث شد تا این تیم همچنان بدون تساوی باقی بماند و با 6 امتیاز در میانه جدول قرار بگیرد؛ عملکردی که البته برای تیم همیشه مدعی فجر شهید سپاسی، مطلوب نیست.
در سوی مقابل، مس کرمان هم حال و روز خوبی ندارد؛ این تیم به‌رغم شروع خوب با کسب پیروزی خارج از خانه در شهر رشت، در سه بازی بعدی تنها یک امتیاز کسب کرد و حالا با تنها 4 امتیاز، تیم دهم جدول است.
مدافع گلزن فجر شهید سپاسی در خصوص پیروزی هفته گذشته این تیم گفت: با توجه به اینکه همیشه انتظارات از فجر شهید سپاسی  بالاست و ما هم در سه هفته اول در 2 مسابقه باخته بودیم، تیم تحت فشار قرار گرفته بود و استرس بازیکنان بالا بود. تیم نفت و گاز هم تیم خوبی بود و در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی به دست آورده بود؛ می‌دانستیم مقابل تیم خوبی بازی داریم، اما باید بازی را می‌بردیم تا شرایط تیم‌مان را تغییر بدهیم. همه بچه‌ها زحمت کشیدند و خدا را شکر قسمت بود که من هم گل بزنم.
آژیر درباره حضور فجر شهید سپاسی در رده نهم جدول و شانس این تیم برای صعود به لیگ برتراظهار داشت: ما همه تلاش خودمان را می‌کنیم که امسال هم نتایج خوبی به دست بیاوریم. فجر شهید سپاسی، تیم ریشه‌دار و بزرگی است که هواداران زیادی هم دارد. ما پارسال هم واقعاً بدشانس بودیم که نتوانستیم صعود کنیم و امسال هم واقعاً حق ما در هفته اول و سوم باخت نبود، اما تیم خوب و باانگیزه‌ای داریم و تمام تلاش‌ خود را می‌کنیم که نتایج خوبی رقم بزنیم. ما تلاش‌ خود را می‌کنیم تا اینکه به صدر جدول و لیگ برتر صعود کنیم، دست خداست. در مجموع در اینکه تیم ما خوب، یک‌دست و قابل احترام است، هیچ شکی نیست و هنوز هفته چهارم هستیم و مطمئن هستیم دوباره فجر شهید سپاسی  را بالای جدول می‌بینیم.
سرمربی فجری‌ها هم در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد تیمش رضایت دارد یا خیر، گفت: من صد در صد از عملکرد تیمم در بحث‌های فنی راضی هستم؛ البته در نتیجه ما سایپا و نفت مسجد سلیمان را باختیم. الآن اگر چیزی بگویم، می‌گویند دنبال توجیه است، اما واقعاً در هر 2 بازی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به نظرم در این 2 بازی حتی بهتر از 2 بازی داماش و نفت و گاز بودیم که برنده شدیم. به نظرم تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی جذب کردیم؛ البته ایرادهایی وجود دارد که باید رفع کنیم، اما در مجموع راضی هستم؛ از نحوه فوتبالی که ارائه می‌دهیم، از پیشرفتی که داشته‌ایم  و شرایط فنی تیم رضایت دارم.
رجب‌زاده با انتقاد از تیم‌هایی که به اتلاف وقت در جریان مسابقه می پردازند، خطاب به داوران گفت: نقش داور در اتلاف وقت بسیار مهم است؛ گاهی اوقات یک چیزهایی لوث می‌شود و مشخص است یک تیم در حال خواباندن بازی است. هفته گذشته من کنار خط به داور چهارم گفتم که دروازه‌بان و بازیکنان حریف در حال اتلاف وقت هستند، اما داور چهارم که جوان هم بود به من می‌گوید همه‌چیز تحت کنترل است و ما حواسمان به همه‌چیز هست. پس چرا یک اخطار به آنها ندادند؟! گفتم حداقل یک تذکر به گلرشان بده. برای زدن یک ضربه شروع مجدد گلرشان چند بار عقب و جلو می‌رفت؛ این‌‌ها اعصاب بازیکنان و مربی و کادر فنی را به هم می‌ریزد و بعد در بازی تنش بیشتر می‌شود.
رجب‌زاده همچنین به تشکر از هواداران و مدیران باشگاه فجر شهید سپاسی پرداخت و گفت: از هواداران ممنونم که همیشه دلگرمی ما هستند؛ امیدوارم بتوانیم با کسی نتایج خوب آنها را خوشحال کنیم. همچنین باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که همه‌چیز را برای موفقیت تیم فراهم کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم در پایان فصل با عملکردمان جواب زحمات و تلاش‌های آنها را بدهیم. دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، عصر امروز(دوشنبه) ساعت 18 در ورزشگاه امام علی(ع) کرمان آغاز خواهد شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی