[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تداوم تولید، مرهون همت آتش‌نشانان است، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
در مراسمی که به مناسبت هفته آتش‌نشانی و ایمنی در ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد، از آتش‌نشانان شاغل در شهرک صنعتی تجلیل شد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه آتش‌نشانان فارس گفت: بی‌شک تداوم تولید و پویایی صنعت، مرهون همت و تلاش آتش‌نشانانی است که تلاش و فعالیت آنها، ضامن امنیت و سلامت کارکنان و شاغلان بخش صنعت است.
وی در ادامه با بیان اینکه ارتقای ایمنی واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان مورد توجه است، گفت: در این زمینه برنامه‌هایی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی ویژه شاغلان واحد‌های صنعتی و نیز ممیزی و صدور شناسه ایمنی واحدهای تولیدی در برنامه این شرکت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه گفت: هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی بهانه‌ای است برای قدردانی از حماسه‌آفرینی‌ها و ازخودگذشتگی‌های آتش‌نشانانی که با احساس مسئولیت و با عبور از خطرهای حوادث، به امر خطیر خدمت‌رسانی می‌پردازند.
سیدمصطفی هاشمی با اشاره به اهمیت بالای کار آتش‌نشانان در شهرک‌های صنعتی، گفت: بی‌شک تداوم تولید و پویایی صنعت، مرهون همت و تلاش آتش‌نشانانی است که تلاش و فعالیت آنها، ضامن امنیت و سلامت کارکنان و شاغلان بخش صنعت است. وی در ادامه با بیان اینکه ارتقای ایمنی واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان موردتوجه است، گفت: در این زمینه برنامه‌هایی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی ویژه شاغلان واحد‌های صنعتی و نیز ممیزی و صدور شناسه ایمنی واحدهای تولیدی در برنامه این شرکت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انجام ممیزی ایمنی و صدور شناسه ایمنی برای 2600 واحد تولیدی و صنعتی در سطح شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: این روند با پیشرفت مناسب تداوم دارد.
هاشمی در ادامه با بیان اینکه 15 ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی فارس ساخته شده است، گفت: تاکنون 18 خودروی آتش‌نشانی نیز خریداری شده و در سطح استان به فعالیت می‌پردازد.
وی همچنین از برنامه امسال برای ساخت ۳ ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استهبان، قیروکارزین و ده فاضل نی‌ریز خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها حدود ۱۵میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
هاشمی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی با توجه به وظایف و مأموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرک‌ها و نواحی صنعتی همواره تلاش نموده با رویکرد دانش‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحد‌های صنعتی و افزایش خدمات آتش‌نشانی‌ها را فراهم سازد، گفت: با یاری خداوند متعال، امروز با تلاش مجموعه آتش‌نشانی، پوشش خدمات آتش‌نشانی به صنعتگران در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و برخی شهرک‌های صنعتی دیگر به نقطه مطلوبی رسیده و در حال ارتقای وضعیت موجود هستیم.
در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و مدیر شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار شد، با اهدای گل و لوح تقدیر از تلاش‌های آتش‌نشانان شهرک صنعتی قدردانی گردید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی