[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آغازبه‌کار دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز، روزنامه شیراز نوین

دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز، صبح دیروز در تالار اقبال بیمارستان نمازی آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه در این سمینار، با گرامیداشت هفته وحدت و قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این سمینار گفت: گروه جراحی مغز و اعصاب با پیشینه هفتادساله، اساتید بنام و متبحری را به دنیا معرفی کرده است. دکتر «مجیدرضا فرخی» افزود: اساتید گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه، با همدلی، همراهی و همیاری برای توسعه و ارتقای جایگاه این گروه تلاش می‌کنند. او همچنین بر استمرار برگزاری این‌چنین سمینارها برای تبادلات علمی تأکید کرد و ادامه داد: این سمینارها، توسعه و ارتقای سطح علمی کشور را به همراه دارد.
مدیر گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این سمینار، در خصوص عملکرد این گروه آموزشی، تخت‌های فعال بیماران مغز و اعصاب در بیمارستان‌های نمازی، شهید دکتر چمران، حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، فعالیت‌های آموزشی درمانی و تعداد اعضای هیئت علمی، توضیحاتی ارائه داد.
رئیس دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز نیز با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، گفت: این سمینار علمی، هم‌زمان با این روز مبارک آغاز به کار کرده و امیدواریم نتیجه‌بخش و اثرگذار باشد. دکتر «عبدالکریم رحمانیان» افزود: این سمینار، یک دورهمی علمی با حضور اساتید، دستیاران و دانشجویان برای تبادل تجربیات موفق است.
او با بیان اینکه مشاهده، بهترین راه آموزش است، ادامه داد: در کنار برگزاری این سمینار علمی، عمل جراحی ضایعه عروق مغز چهار بیمار نیز به صورت زنده پخش می‌شود.
دکتر رحمانیان اساتید پیشکسوت را سرمایه‌های ارزشمندی دانست و بر استفاده از تجربیات آنان برای ارتقای سطح علمی آموزشی تأکید کرد.
دبیر علمی دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز، گفت: این سمینار با حضور گروه‌های جراحی مغز و اعصاب، نورولوژی، بیهوشی و رادیولوژی، دستیاران و دانشجویان در تالار اقبال در حال برگزاری است. دکتر «محمد جمالی» افزود: بیمارستان‌ نمازی شیراز، مرکز جراحی عروق مغز در جنوب کشور به شمار می‌رود که عمل‌های منحصر به فرد جراحی عروق مغز در این مرکز آموزشی درمانی انجام می‌شود.
او اظهار کرد: برای جراحی عروق مغز، علاوه بر بیماران استان فارس، بیمارانی از سایر استان‌های کشور نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی