[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

ورزش همگانی روی ریل توسعه قرار دارد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، هیئت‌رئیسه هیئت ورزش‌های همگانی با‌ دکتر مهدی شکوهی، مدیرکل ورزش و جوانان فارس دیدار کردند.
علی‌رضا غلامیان، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان فارس در خصوص عملکرد ۶ ماه اول ۱۴۰۲ با اشاره کسب رتبه‌های شایسته در رشته‌های مختلف کمیته‌ها گفت: کسب رتبه‌های برتر در مسابقات‌های کشوری نشان از تدوین و اجرای دقیق در توسعه ورزش همگانی فارس دارد.
غلامیان ضمن تبریک کسب رتبه دوم ارزیابی و عملکرد اداره کل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد: قطعاً مدیریت و شفافیت صحیح در اداره کل ورزش و جوانان فارس، نکته کلیدی و حمایت هیئت‌های مختلف ورزشی در کنار  اداره کل و تلاش همگانی برای احراز این رتبه اثرگذار بوده است توجه به حوزه خیران و خیراندیشان ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی یکی از نکاتی بود که مورد ارزیابی و توجه قرار گرفته است.
نگاه به امور فرهنگی و مسئولیت اجتماعی نکته کلیدی بود که در شش ماه گذشته به آن توجه شد و اجرای برنامه‌های همگانی و فرهنگی یکی از برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس بوده است.
اجرای دقیق دستور‌العمل‌ها، دوره‌های آموزشی، پژوهش‌ها و برگزاری طرح‌های فدراسیون ورزش های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان همچنین هدف‌گذاری برای توسعه ورزش همگانی فارس و فعال‌سازی شهرستان‌ها نیز در جهت پربارتر کردن فعالیت‌های ورزشی سراسر استان و انجام تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و نهادها از دیگر اقدامات ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲ بوده است.
دکتر شکوهی، مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این نشست با تقدیر و ابراز رضایت از عملکرد مثبت هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس به‌عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین هیئت‌های ورزشی فارس تلاش مضاعفی را در اجرای توسعه ورزش سلامت‌محور داشته و باید ضمن گزارش و تعاملات بیشتر در حوزه‌های تخصصی در ایجاد توسعه و توازن در خدمت به جامعه ورزش اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی افزود: برنامه‌ریزی و تولید محتواهای خبری، آموزشی و ورزشی در راستای معرفی خدمت به عموم باید صورت پذیرد و باید نگاه جدید به ورزش‌های همگانی یکی از محوری‌ترین اهداف تعریف‌شده باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این دیدار استفاده از پتانسیل‌های موجود برای ارتقای سلامت مردم و به روز شدن آموزش‌ها و برنامه‌ریزی دقیق در توسعه ورزش همگانی را خواستار شد.
وی با بیان معرفی بیشتر ورزش همگانی در هفته تربیت بدنی، ورزش همگانی را محور برنامه‌های این هفته دانست و تأکید کرد تا برنامه‌های گسترده در این هفته بر مبنای دعوت و توسعه ورزش همگانی و شور و نشاط اجتماعی باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی