[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

عملیات مشترک پلیس جهرم و هرمزگان و کشف ۱۱۵ کیلو تریاک، روزنامه شیراز نوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ هرمزگان و شهرستان جهرم، 115 کیلوگرم تریاک کشف شد. 
سردار «یوسف ملک‌زاده» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز سه‌شنبه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان «هرمزگان» با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک سواری سمند در محور «بندرعباس- شیراز» در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم با اقدامات فنی مطلع شدند که راننده با ورود به منزل مسکونی یکی از دوستانش خود را مخفی کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران سریعاً به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک سواری سمند که درون حیاط منزل پارک بود، 115 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعاً به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی