[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

سربلندی ایران اسلامی مرهون سلحشوری رزمندگان است، روزنامه شیراز نوین

آیین تجلیل از ایثارگران شرکت آب منطقه‌ای فارس برگزار شد‌. به گزارش روابط‌عمومی آب منطقه‌ای فارس، آیین بزرگداشت و تجلیل از ایثارگران به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای فارس در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی دانشگاه شیراز برگزار شد‌. بر اساس این گزارش، سیاوش بدری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در این مراسم با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس گفت: تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی را گوشزد می‌کند.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به میهمانان، یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت و به مقام والای آنها ادای احترام کرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس با بیان اینکه ثبات، امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جان‌فشانی‌‌های همه ایثارگران و خانواده آنهاست و ملت ایران به خوبی به عظمت کار آن بزرگواران آگاهی دارند، افزود: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جانبازان عزیز، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
سیاوش بدری در ادامه گفت: دفاع مقدس دورانی سرشار از حماسه و عرصه‌ای برای نمایش اوج ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام بود و جانبازان و ایثارگران، ستارگان و حماسه‌آفرینان این دوران پرافتخار هستند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس اضافه کرد: امروز یکی از رسالت‌های مهم مسئولان دیدار با ایثارگران و پیگیری امور و مشکلات آنهاست و این مهم باید در رأس برنامه‌ها قرار بگیرد. او با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون شهدا و ایثارگران است. بدری در ادامه به دومین سفر هیئت‌دولت و رئیس‌جمهور به استان فارس در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای فارس تمهیداتی برای بهره‌برداری از طرح‌های کلان تأمین آب در این سفر اندیشیده است که در سفر پیش رو و با حضور مقامات افتتاح خواهد شد.
ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان فارس نیز در ادامه در مورد ارزش و جایگاه شهدا و جانبازان و ایثارگران در حفظ و صیانت از آب و خاک و ناموس کشور عزیزمان سخنانی ایراد کرد و با تقدیر از میزبانی شرکت آب منطقه‌ای فارس بر لزوم فرهنگ‌سازی برای انتقال پیام ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.
برخی از ایثارگران و جانباران حاضر نیز به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی