[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عصبانیت آنچلوتی از پنالتی ناپولی، روزنامه شیراز نوین


کارلو آنچلوتی پس از بازی رئال مادرید در برابر ناپولی از داوری ابراز نارضایتی کرد. به گزارش فوتبال 360، کارلو آنچلوتی در مورد جود بلینگام، گل والورده و تصمیم داوری که در پیروزی دشوار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی بر روی بازی تأثیر گذاشت، صحبت کرد. لوس بلانکوس در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا آزمون دشواری را پشت سر گذاشتند، اما در نهایت سربلند از آن بیرون آمدند؛ با این‌وجود آنچلوتی در چند صحنه نارضایتی خود از داور را ابراز کرد. 
زمانی که یک پنالتی به خاطر برخورد توپ به دست ناچو به نفع ناپولی اعلام شد، بحث و جدل به وجود آمد، زیرا به نظر می‌رسید توپ ابتدا به ساق پا خورده باشد؛ در این صحنه رئال مادرید و آنچلوتی معتقد بودند پنالتی نادرست است. 
آنچلوتی گفت: «بازی دشواری بود و تا آخرین لحظه جنگیدیم؛ گلی را دریافت کردیم که اجتناب‌ناپذیر بود اما بعد، شروع به ایجاد موقعیت کردیم. دریافت گل تساوی با یک پنالتی بسیار بحث برانگیز بود. در قانون آمده اگر توپ پس از برخوردی که با پا داشته به دست بخورد پنالتی نیست؛ شما نمی‌توانید دست خود را قطع کنید! بنابراین به طور کلی این پنالتی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا اعلام نمی‌شوند».
آنچلوتی افزود: «حضور مودریچ در زمین به ما این امکان را داد که بیشتر توپ را کنترل کنیم، درباره والورده باید بگویم او هافبک فوق‌العاده‌ای است که در میان ویژگی‌های بسیارش، قدرت شوتزنی از راه دور را نیز دارد؛ مهم نیست در این فصل چند گل به ثمر می‌رساند».
بلینگام شروع هیجان‌انگیزی در دوران حرفه‌ای خود در رئال مادرید داشته و در ۹ بازی ۸ گل به ثمر رسانده است.
آنچلوتی گفت: «مورد شگفت‌انگیز در مورد بلینگام این است که او تنها 20 ساله سن دارد؛ جود کیفیت زیادی دارد، اما بلوغ و شخصیتش در این سن باورنکردنی به نظر می‌رسد و این واقعاً عجیب جلوه می‌کند».
رئال مادرید اکنون با ۶ امتیاز در صدر گروه ایستاده، ناپولی و اسپورتینگ براگا با ۳ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند و تیم یونیون برلین با لئوناردو بونوچی، بدون هیچ امتیازی در قعر جدول دیده می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی