[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گلر شیرازی به دنبال ارتقای رکورد، روزنامه شیراز نوین

سیدحسین حسینی در دیدار با مس رفسنجان هم در ترکیب ثابت تیمش به میدان خواهد رفت. به گزارش ورزش سه، با وجود غیبت بلندمدت سیدحسین حسینی در تمرینات استقلال و حضور او در ترکیب ایران در بازی‌های آسیایی، این گلر باتجربه حالا با بازگشت به تمرینات کار خود را جلو می‌برد. 
کاپیتان استقلال در 4 بازی ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش ایفا کرد؛ او در این مسابقات سه بار هم دروازه تیمش را بسته نگه داشت. حسینی اگرچه نتوانست مانع از صعود ایران به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو شود، اما در مجموع 5 بازی عملکرد خوبی داشت و ضمن بسته نگه داشتن دروازه در 4 مسابقه فقط یک گل خورده در آمار او ثبت شد که اتفاق خوبی است. حسینی حالا با بازگشت به تمرینات استقلال انتظار دیدار هفته هفتم تیمش در مصاف با مس رفسنجان را می‌کشد. کاپیتان آبی‌پوشان خودش را برای پنجمین بازی در لیگ بیست‌وسوم آماده می‌کند و با شرایط خوبی که از نظر جسمانی و فنی دارد، بار دیگر مورد اعتماد جواد نکونام قرار می‌گیرد و با شماره یک به میدان خواهد رفت.
سیدحسین انگیزه زیادی برای حفظ دروازه خود مقابل مس دارد؛ او که همین حالا از نظر تعداد کلین شیت جزو برترین گلرهای ایران در لیگ بیست‌و‌سوم به شمار می رود، قطعاً برای ارتقای این رکورد تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی