[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

آرسنال و لیورپول رقبای اصلی ما هستند، روزنامه شیراز نوین


سرمربی منچستر سیتی پیش از بازی این تیم مقابل آرسنال، به سؤالات خبرنگاران درباره وضعیت تیم پیش از این بازی و حضور آرسنال در بین مدعیان قهرمانی لیگ پاسخ داد. به گزارش ورزش سه، منچستر سیتی امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در امارات مهمان آرسنال است و تلاش خواهد کرد که با پیروزی در آن بازی وضعیت خود در بالای جدول را بهبود ببخشد. پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی درباره نکاتی، پیش از بازی فردا توضیح داد:
*آیا آرسنال رقیب قهرمانی شما در لیگ برتر است؟
مطمئناً؛ در کنار لیورپول، البته طبق چیزهایی که تا به این مقطع از فصل دیده‌ایم، برای تجزیه و تحلیل و مشخص شدن مدعیان باید حداقل 10 بازی از فصل بگذرد و فعلاً این زمان را سپری نکرده‌ایم. باید منتظر بمانیم و ببینیم، اما قطعاً باشگاه‌های بزرگ رقیب جدی ما خواهند بود.
*چگونه می‌خواهی با بازی بدون رودری مقابل آرسنال کنار بیایی؟
خواهیم دید؛ امروز با کادرم صحبت می‌کنم، آنالیز می‌کنیم، امروز بعد از ظهر تمرین می‌کنیم و آماده می‌شویم. رودری یکی بین سه هافبک برتر جهان است؛ تأثیر او بر تیم ما بسیار زیاد است، اما فعلاً او با ما نیست. ما در گذشته با غیبت‌ها کنار آمده‌ایم و این‌بار هم باید خود را وفق دهیم. روح تیمی و رابطه بین بازیکنان تیم و مربی بسیار مهم‌تر از هر تاکتیکی است. اگر روابط خوبی در تیم باشد، وقتی یک بازیکن اشتباه کند، هم‌تیمی‌اش به او کمک خواهد کرد؛ رابطه و روح تیمی بسیار مهم است. غیبت رودری مهم است و اتفاق بدی است که باید آن را حل کنیم؛ ما نمی‌توانیم شروع به گریه و شکایت کنیم، باید راه حلی پیدا کنیم و یازده بازیکن در لندن برای پیروزی به زمین بفرستیم.
*فایل صوتی اشتباه VAR منتشر شد، نظرت درباره آن چیست؟
این یک اشتباه بود، آن را بپذیرید؛ انسان‌ها اشتباه می‌کنند و VAR وجود دارد تا اشتباهات انسان‌ها را کاهش دهد. امیدوارم اینجا این اشتباهات تمام و وضعیت بهتر شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی