[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

شکوفایی طرح‌های برق در سفر ریاست‌جمهوری، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس خبر داد:
شکوفایی طرح‌های برق
در سفر ریاست‌جمهوری
 
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه هم‌زمان با دومین دور سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت‌دولت به استان فارس از 13 طرح تأمین و انتقال برق به ارزش 1263میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود، افزود: حضور رئیس‌جمهور، اعضای هیئت دولت و مسئولان وزارت نیرو در آیین افتتاح این طرح‌ها در راستای خدمت بیشتر به مردم، امیدآفرین و انگیزه‌بخش است. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان فارس، حقیقی با تشریح جزئیاتی از طرح‌های دومین دور سفر رئیس‌جمهوری ادامه داد: عناوین پروژه‌های مورد اشاره عبارت‌اند از:
1- احداث پست 66 به 20 کیلو ولت سیمکان (دشت دال) با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر، با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد تومان و خط تغذیه‌کننده این ایستگاه به طول 40 کیلومتر خط دومداره با اعتباری بالغ بر 140میلیارد تومان. 
3- افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت نیروگاه کازرون به همراه تعویض 8 دستگاه کلید سکسیونر 66 کیلوولت با اعتباری به مبلغ 72میلیارد تومان.
4- احداث 2 خط 230 کیلوولت در ایستگاه 230 به 66 کیلوولت صدرا و خط ارتباطی 230 کیلوولت ایستگاه‌های دانشگاه به صدرا به طول 22 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 300میلیارد تومان.
5- افزایش ظرفیت زرقان با نصب یک دستگاه ترانس 40 مگاولت آمپری با اعتباری به مبلغ 35میلیارد تومان.
6- احداث پست 132 به 20 کیلوولت کورده خنج با نصب یک دستگاه ترانس 50 مگاولت آمپری، در مدت کمتر از 10ماه (در حالی که زمان اجرای پروژه‌های مشابه حدود 24 ماه می‌باشد) و احداث خط آن به طول 50 کیلومتر خط دومداره جمعاً با اعتباری بالغ بر 400میلیارد تومان.
7- احداث پست 66 کیلوولت قیر 3 با نصب یک دستگاه ترانس 40 مگاولت آمپری در مدت 4ماه (در حالی که زمان اجرای پروژه‌های مشابه حدود 18 ماه می‌باشد) به همراه خط ارتباطی 66 کیلوولت ایستگاه سیمان سپهر به ایستگاه قیر 3 با احداث 10 کیلومتر خط دومداره جمعاً با اعتباری بالغ بر 115میلیارد تومان. 
8- احداث پست کازرون 4 با نصب یک دستگاه ترانس 40 مگاولت آمپری و احداث خط ارتباطی آن با اعتباری بالغ بر 85میلیارد تومان در مدت 5 ماه (در حالی که زمان اجرای پروژه‌های مشابه حدود 24 ماه می‌باشد).
9- تهیه، نصب، راه اندازی و تکمیل کلیه تجهیزات مخابراتی واسکادا ایستگاه‌های 230 صدرا، قیر، کازرون، دشت دال، کورده خنج ، سیدان و جهرم 1 و همچنین تهیه، نصب و راه‌اندازی شبکه بی‌سیم منطقه کازرون که نصب تجهیزات مخابراتی و اسکادا و همچنین شبکه بی‌سیم جهت کنترل، نظارت و پایش تمامی پروژه‌های فوق جمعاً اعتباری بالغ بر 20میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است. 
آقای حقیقی ابراز امیدواری کرد که هم‌زمان با سفر دوم اعضای هیئت‌دولت و رئیس‌جمهوری به استان فارس و با اجرای طرح‌های یادشده و سرمایه‌گذاری قابل توجه شاهد تأمین و تثبیت برق پایدار در مناطق مختلف استان فارس باشیم و زمینه برای توسعه طرح‌های دیگر در استان فراهم گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی