[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فجر ۲ خوشه طلایی ٠ کولاک تعویضی‌ها در ۲ دقیقه پایانی، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
فجر شهید سپاسی با زدن دو گل دیرهنگام، به یک امتیازی صدر جدول رسید.
فجری‌ها در آخرین بازی هفته ششم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در حالی دیروز در ورزشگاه حافظیه میزبان خوشه طلایی ساوه بودند که برای رسیدن به جمع مدعیان، نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز برابر حریف بحران‌زده خود داشتند.
ترکیب فجر شهید سپاسی: علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمد امیدی‌فرد، آرام عباسی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار و علی فتحی. سرمربی: مهدی رجب زاده.
ترکیب خوشه طلایی ساوه: وحید عزیزی، بهروز هوشمند، داوود فکری، امین دادمهر، میلاد احمدی، محمدرضا هاشمی، محمد علیزاده، علی‌رضا فرجیان، محمد رحمتی، علی آقارضایی و سجاد اژدر. سرمربی: وحید کلهر
داوران: ایمان شاه ولی، احد سلطانی، وحید امیری و سعید کیانی. ناظر بازی: حمید نظری
در نیمه نخست توپ و میدان کاملاً در اختیار فجر شهید سپاسی بود، اما شاهد بازی بی‌کیفیتی از سوی هر دو تیم بودیم. فجر شهید سپاسی هم تا دقایق پایانی، موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد نکرده بود.
تنها یک شوت از محمدرضا فلاحیان در دقیقه ۱۳ از راه دور در دستان وحید عزیزی، دروازه‌بان سابق فجر شهید سپاسی قرار گرفت.
یک‌بار هم در دقیقه ۱۶ اشتباه مدافعان فجر شهید سپاسی باعث ایجاد خطر روی دروازه میزبان شد، اما تعلل امین دادمهر باعث شد تا آن اشتباه ختم به خیر شود.
در دقیقه ۲۴ یک خطا پشت محوطه جریمه خوشه طلایی روی بازیکن فجر شهید سپاسی صورت گرفت که فجری‌ها اعتقاد داشتند درون محوطه اتفاق افتاده و باید اعلام پنالتی می‌شد، اما نظر ایمان شاه ولی چیز دیگری بود.
در دقایق پایانی نیمه اول فجری‌ها مقداری به بازی سرعت دادند و در دقیقه ۴۲ می‌توانستند روی ارسال عالی سعید زارع به گل برسند، اما محسن سیفی تنها چند سانتی‌متر کم آورد و نتوانست ضربه سر را به توپ بزند.
در نهایت فشار فجر شهید سپاسی نتیجه نداد و این تیم نتوانست برابر رقیب پایین جدولی با پیروزی به رختکن برود.
در نیمه دوم و برخلاف انتظار، این خوشه طلایی بود که بازی را بهتر آغاز کرد.
در دقیقه چهار نیمه دوم موقعیت خیلی خوبی نصیب بازیکن این تیم شد و مدافع فجر شهید سپاسی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.
دو دقیقه بعد، میلاد احمدی بازیکن سابق فجر شهید سپاسی بهترین موقعیت خوشه طلایی را از دست داد؛ او با علی غلامزاده تک به تک شد، اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.
پس از این حملات میهمان، فجری‌ها مقداری به خود آمدند و در دقیقه ۵۵ ضربه زیبای عباس بوعذار را وحید عزیزی به سختی به کرنر فرستاد.
با نتیجه نگرفتن فجر شهید سپاسی تا دقیقه ۶۴ رجب زاده دست به تعویض زد و علی نجفی و ابوالفضل بابایی را وارد زمین کرد.
بابایی اولین نفوذ خود را یک دقیقه پس از ورود به زمین از جناح راست دفاع حریف انجام داد، اما نتوانست توپ را به محسن سیفی که در موقعیت ایده‌آلی قرار داشت، برساند.
در دقیقه ۷۱ سیفی می‌رفت با دروازه‌بان خوشه طلایی تک به تک شود، اما کمک‌داور پرچم آفساید زد؛ تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که وحید امیری کمک‌داور مسابقه اشتباه کرده و موقعیت مسلمی را از فجری‌ها گرفته است.
رجب زاده در دقیقه ۷۵ محمدحسین گلپور و امید افشون را هم به بازی فرستاد و دو ستاره کم‌فروغ خود، عباس بوعذار و محسن سیفی را بیرون کشید.
در دقیقه ۷۸ ارسال خوب دیگری از سعید زارع، این‌بار موقعیت خوبی را در اختیار محمدحسین گلپور قرار داد و ضربه او با واکنش زیبای وحید عزیزی به کرنر رفت؛ هرچند این‌بار کمک‌داور به درستی اعلام آفساید کرده بود.
احمدرضا دهداری آخرین امید رجب زاده روی نیمکت بود که در دقیقه ۸۳ بجای کاپیتان سعید زارع وارد زمین شد.
در دقیقه ۸۸ بالاخره فجر شهید سپاسی به گل رسید؛ یک توپ پشت محوطه جریمه به علی نجفی تازه‌وارد رسید؛ بازیکنان قرمزپوش برای او مزاحمتی برای او ایجاد نکردند تا شوت دیدنی نجفی از ۲۵ متری وارد دروازه شده و ورزشگاه منفجر شود.
در دقیقه ۹٠ فجر شهید سپاسی باز هم به گل رسید؛ داوود رجبی، مدافع چپ فجر شهید سپاسی ضربه بلندی را از زمین خودی به پشت محوطه خوشه طلایی رسید. تعلل مدافع و دروازه‌بان این تیم باعث شد تا امید افشون از گرد راه برسد و با یک ضربه زیبا از بالای سر وحید عزیزی دروازه را باز کند.بدین ترتیب خیال رجب زاده و هواداران پیش از سوت پایان راحت شد.
فجر شهید سپاسی می‌توانست با زدن یک گل دیگر به رتبه سوم جدول برسد، اما با همان دو گل به رتبه چهارم رسید، در حالی که تنها یک امتیاز با صدرنشین رقابت‌ها فاصله دارد.
فجر هفته آینده هم میزبان است و روز یکشنبه در شیراز به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی