[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صبر ژاوی تمام شد: تبعید جانشین بوسکتس به نیمکت، روزنامه شیراز نوین

اوریول رومئو که امسال برای جانشینی سرخیو بوسکتس از خیرونا جذب شده، نتوانسته انتظارات ژاوی را برآورده کند. به گزارش ورزش سه، وقتی ترکیب اصلی دیدار بارسا و گرانادا اعلام شد، غیبت اوریول رومئو در آن جلب توجه می‌کرد. رومئو روی نیمکت نشست و ژاوی، فرمین لوپز جوان را به او ترجیح داد. در نیمه اول ایلکای گوندوگان در پست هافبک دفاعی بازی کرد و در نیمه دوم لوپز یک خط عقب‌تر رفت و گوندوگان نزدیک‌تر به دروازه بازی کرد.
در دقیقه 76 و با مصدومیت لامین یامال بود که رومئو جای او را در زمین گرفت و نتوانست چندان موفق کار کند؛ به خصوص در دقایق پایانی دو ارسال بی‌دقت او شانس خلق موقعیت جدی گلزنی را از بارسا گرفت در حالی که تیم برای زدن گل سوم بی تاب بود.
در واقع نمایش بد رومئو برابر پورتو دلیل اصلی نیمکت‌نشینی او در بازی دیشب بود؛ او برابر پورتو توپ‌های زیادی از دست داد تا صبر ژاوی تمام شود. رومئو که محصول آکادمی لاماسیاست خیلی زود به ترکیب ثابت بارسلونا رسید، ولی به تدریج افت کرد و قبل از دیدار برابر پورتو نیز چند نمایش بد ارائه داده بود.
با این‌حال طبق ادعای مارکا بارسا تصمیم ندارد در زمستان هافبک دفاعی جدید بخرد و تا تابستان برای این مهم صبر خواهد کرد. در این پست اگر رومئو به خودش نیاید، بازیکنانی چون گوندوگان، لوپز، گاوی، دی‌یونگ و حتی کریستنسن نیز می‌توانند بازی کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی