[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

قهرمانی جوانان کازرون در لیگ برتر فوتسال فارس ، روزنامه شیراز نوین

تیم فوتسال شهیدحاج اصغر ارجی کازرون(مالک اشتر) قهرمان مسابقات فوتسال لیگ برتر استان فارس در رده جوانان شد.  به گزارش زهرا پناهی، خبرنگار شیرازنوین، بسیجی علی فرهمند، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر از حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: بسیجیان تیم فوتسال شهید ارجی کازرون با شکست دادن همه حریفان خود در مسابقات لیگ برتر جوانان استان فارس مقام قهرمانی را کسب کردند. 
وی ادامه داد: مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان فارس با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه در شهرهای صفاشهر و جهرم برگزار  شد و تیم  شهید ارجی کازرون در مرحله اول این بازی‌ها در جهرم با تیم‌های میزبان، نی‌ریز، خاوران و فسا هم‌گروهی شد که پس از مساوی در مقابل میزبان بازی‌ها با نتیجه ۳بر۳، تیم نی‌ریز را ۶ بر ۱، خاوران را ۱۴ بر ۳ و فسا را ۴ بر ۱ شکست داد و به‌عنوان تیم اول از گروه ۱ صعود کرد. 
فرهمند اضافه کرد: این بازی‌ها در مرحله نهایی با حضور ۴ تیم آباده، جهرم و صفاشهر به میزبانی کازرون برگزار شد که تیم شهیدحاج اصغر ارجی وابسته به پایگاه مقاومت بسبج مالک اشتر کازرون در نیمه‌نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ آباده را شکست داده و جهرم نیز ۵ بر ۰ صفاشهر را پشت سر گذاشت تا دیدار دوباره کازرون و جهرم این‌بار به میزبانی کازرون تکرار شود. 
وی یادآور شد: جوانان کازرون که از حمایت پرشور هواداران برخوردار بودند در یک بازی منطقی و مسلط با نتیجه ۴ بر ۲ در مسابقه پایانی جهرم را شکست دادند و مقتدرانه و بدون شکست، قهرمان لیگ برتر فوتسال جوانان استان فارس شدند. 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر کازرون خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات امین محمد بازیار به‌عنوان آقای گل بازی‌ها، علی قاسمی به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن و امیرعباس رویان به‌عنوان برترین دروازه‌بان بازی‌ها از تیم شهید ارجی کالک اشتر کازرون انتخاب شدند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی