[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

توسعه تجارت جهانی دانش‌محور است ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس:
توسعه تجارت جهانی دانش‌محور است 

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به همراه نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه فعالان دو حوزه صنعت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان از ده استان کشور حضور دارند و آخرین دانش و دستاوردهای خود را به معرض دید صنعتگران و متخصصان این حوزه‌ها قرار دادند.
به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، در این نمایشگاه‌ها هئیت‌های تجاری از کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان و نمایندگان شرکت‌های آسیایی و اروپایی در کنار تولیدکنندگان داخلی حضور دارند.
نهاوندی گفت: کمتر نمایشگاهی در کشور است که با حضور این‌چنین هیئت‌های تجاری و نمایندگان شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌های داخلی برگزار می‌شود؛ تا جایی که تولیدکنندگانی از عراق هم در نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان غرفه‌ای ایجاد کردند تا بتوانند تعاملات دانش و تجارت خود را با شرکت‌های ایرانی بدون واسطه انجام دهند. او اضافه کرد: حضور مسئولان وزارت نفت عراق و دانشگاه‌های این کشور از دیگر ظرفیت‌های بین‌المللی این نمایشگاه‌هاست.
او ادامه داد: خوشبختانه در طول برگزاری نمایشگاه‌ها مراودات و گفت‌وگوهای اقتصادی بسیار خوبی بین هیئت‌های تجاری و شرکت‌های تولیدکننده و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این دو نمایشگاه انجام شده است که می‌تواند نقطه‌عطفی در توسعه تجارت و صادرات استان فارس و کشور باشد.
گفتنی است، این نمایشگاه‌ها تا روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه از ساعت 10:30 الی ۱۷ پذیرای متخصصان، علاقه‌مندان و تولیدکنندگان خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی