[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بیمارستان شهدای شهرستان رستم به بهره‌برداری می‌رسد ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز خبر داد:
بیمارستان شهدای شهرستان رستم
 به بهره‌برداری می‌رسد 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از بهره‌برداری از بیمارستان 64 تختخوابی در شهرستان رستم، هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان فارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به سفر آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور به استان فارس در هفته جاری، بهره‌برداری از بیمارستان شهدای شهرستان رستم را از جمله برنامه‌های این سفر عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه شهرستان رستم از جمله شهرستان‌های تازه‌بنیاد در استان فارس محسوب می‌شود، گفت: با توجه به تلاش مجموعه سلامت استان برای توسعه متوازن این حوزه در تمامی مناطق استان، در سال 1396 کلنگ احداث این مرکز درمانی 64 تختخوابی در شهر مصیری، مرکز شهرستان رستم به زمین زده شد.
دکتر حسینی ادامه داد: با توجه به اهمیت پیشبرد این پروژه، در سفر پیشین رئیس‌جمهور به استان فارس در سال 1400، پروژه ساخت این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور تعریف شد.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس این امر را موجب نیرویی مضاعف در پیشبرد و پیگیری این پروژه سلامت‌محور در منطقه شمال غرب استان فارس دانست و افزود: با تلاش مستمر همکاران مجموعه سلامت استان در تیم‌های فنی، پشتیبانی و درمانی، به زودی شاهد بهره‌برداری از این خدمت جدید سلامت هستیم. او ابراز امیدواری کرد که راه‌اندازی این بیمارستان بتواند خدمتی مؤثر در رفع نیازهای مردم منطقه به خدمات سلامت‌محور در این منطقه از استان فارس باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی