[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

زیرگذر گویم پروژه بزرگ‌مقیاس است ، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از پروژه زیرگذر گویم که محوری شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال‌غرب شیراز است، گفت: عظمت و اهمیت این پروژه بزرگ‌مقیاس شهری با توجه به افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان کاملاً محسوس است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز، طی بازدید از پروژه زیرگذر گویم که محوری شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب شیراز است، اظهار کرد: این پروژه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عظمت و اهمیت این پروژه بزرگ‌مقیاس شهری با توجه به افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان کاملاً محسوس است.
او از فعالیت چند جبهه کارهای عمرانی هم‌زمان در این پروژه نظیر دیوارگذاری، شمع‌گذاری، خاک‌برداری، روسازی و آرماتوربندی خبر داد.
شهردار کلان‌شهر شیراز با توجه به حجم تردد وسایل نقلیه و عبور مردم از این محور شریانی تصریح کرد: راه‌های فرعی و مسیرهای دسترسی به آزادراه شیراز-اصفهان از جهات مختلف بررسی شده است.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با تقدیر از همشهریان و مردم این منطقه که طی یک سال گذشته همکاری و همراهی لازم را با شهرداری این کلان‌شهر در اجرای پروژه بزرگ‌مقیاس زیرگذر گویم داشته‌اند، گفت: روزهای سخت پروژه گذشته و تملک‌ها انجام‌ شده و با جابه‌جایی تأسیسات آب، برق، گاز، مخابرات و فیبر نوری شاهد پیشرفت پروژه نسبت به قبل هستیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی