[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خداحافظی ناگهانی هازارد از دنیای فوتبال، روزنامه شیراز نوین

ادن هازارد، ستاره سابق رئال مادرید و چلسی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی اعلام بازنشستگی کرد. به گزارش ورزش سه، هازاد روزهای سختی را پس از پیوستن از چلسی به رئال مادرید تجربه کرد و مصدومیت‎‌های متوالی و طولانی باعث شد که شرایط برای او بسیار دشوار شود و نتواند انتظارات را برآورده کند. 
این ستاره بلژیکی که زمانی یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می‌آمد و بسیاری او را از مدعیان اصلی دریافت جایزه توپ طلا می‌دانستند، عملکرد درخشانی در چلسی داشت و افتخارات متعددی را هم با این باشگاه به دست آورد. 
دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در جام اتحادیه و دو قهرمانی در لیگ اروپا دستاورد روزهای درخشان او در استمفوردبریج بود که در نهایت باعث شد این بازیکن راهی رئال مادرید شود. 
اما شانس در سانتیاگو برنابئو با او یار نبود و هازارد نتوانست حتی ذره‌ای از درخششی که در چلسی داشت را در این تیم تکرار کند. مصدومیت‌های متعدد باعث شد که او از روزهای اوجش فاصله بگیرد و در نهایت در فاصله یک سال تا پایان قراردادش با توافقی دو نفره از این باشگاه جدا شد. 
در چند هفته اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره مقصد احتمالی بعدی این بازیکن انجام شده بود، اما او در تصمیمی ناگهانی با انتشار پستی اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به میادین را ندارد و فوتبال را برای همیشه کنار گذاشته است.
هازارد در این پست که تصاویری از او در لباس تیم ملی بلژیک، لیل، چلسی و رئال مادرید در آن دیده می‌شود نوشت: «باید به ندای درونت گوش کنی و در زمان درست تمامش کنی؛ پس از 16 سال و انجام بیشتر از 700 بازی، تصمیم گرفتم که به دوران فوتبالم به‌عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای خاتمه دهم. 
من توانستم به رؤیاهایم برسم، بازی کردم و لذت بسیاری در زمین‌های فوتبال در سراسر دنیا بردم. در طول دوران فوتبالم خوش‌شانس بودم که توانستم با سرمربیان، مربیان و هم‌تیمی‌های بزرگی دیدار کنم؛ از همه به خاطر این لحظات خوب سپاسگزارم و دلتنگ آنها خواهم شد. 
همچنین می‌خواهم از باشگاه‌هایی که برای آنها بازی کردم تشکر کنم؛ لیل، چلسی و رئال مادرید. همچنین از فدراسیون فوتبال بلژیک به خاطر حضورم در این تیم ممنونم. 
تشکری خاص و ویژه برای خانواده، دوستان، مشاوران و افرادی که در روزهای خوب و بد به من نزدیک بودند. در نهایت تشکر بسیاری دارم از طرفدارانم که من را در طول این سال‌ها در هر جایی که بازی کردم همراهی کردند و به من شجاعت دادند. 
حالا زمان آن رسیده که از حضور در کنار عزیزانم لذت ببرم و تجربیات جدیدی داشته باشم؛ خیلی زود شما را بیرون از زمین خواهم دید».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی