[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توسعه عمرانی در زیرساخت‌های آب و فاضلاب، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل آبفا شیراز از اجرای سامانه آب‌رسانی شرق شیراز هم‌زمان با دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس خبر داد. رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: سامانه آب‌رسانی شرق شیراز شامل مخزن بتنی 20هزار مترمکعبی ذخیره آب آشامیدنی در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس افتتاح می‌شود. بهمن بهروزی خاطرنشان کرد: این سامانه آب‌رسانی جهت تأمین آب پایدار برای جمعیتی بالغ‌ بر 25هزار نفر می‌باشد. وی اعتبار اجرای این طرح را 140میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: سامانه آب‌رسانی شرق شیراز شامل مخزن بتنی 20هزار مترمکعبی ذخیره آب در منطقه حسین‌آباد سرتل، اجرای 2 کیلومتر خط انتقال و حفر و تجهیز 6 حلقه چاه است. وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هم‌زمان با دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس، دو پروژه‌ آبفا شیراز از جمله مدول‌های سه و چهار تصفیه‌خانه بزرگ شماره دو شهر شیراز و مدول یک تصفیه‌خانه غربی شهر جدید صدرا کلنگ‌زنی می‌شود.
رئیس هیئت‌‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار داشت: مدول‌های سه و چهار تصفیه‌خانه بزرگ شماره دو شهر شیراز به ظرفیت 100هزار مترمکعب در شبانه‌روز جهت جمعیتی بالغ‌بر 600هزار نفر هم‌زمان با دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس کلنگ‌زنی و احداث می‌شود. بهروزی با اشاره به اینکه مدول‌های سه و چهار تصفیه‌خانه فاضلاب با فرایند تصفیه لجن فعال اجرا می‌شود، افزود: برآورد زمانی اجرای این دو مدول تصفیه‌خانه سه سال و با پیش‌بینی اعتباری بالغ ‌بر 1500میلیارد تومان احداث می‌شود. وی همچنین در ادامه، از کلنگ‌زنی احداث مدول اول تصفیه‌خانه غربی شهر جدید صدرا هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با ظرفیت 13هزار مترمکعب در شبانه‌روز برای پوشش‌دهی جمعیتی بالغ ‌بر 87هزار نفر و با استفاده از فرایند لجن فعال طراحی شده است.
مدیرعامل آبفا شیراز برآورد اجرای این طرح را 400میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: زمان اجرای این طرح نیز سه سال پیش‌بینی ‌شده است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی