[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آب منطقه‌ای فارس بر مدار پاسخ‌گویی و حل مشکلات مردمی، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با سفر ریاست‌جمهور به استان شهیدپرور فارس، ستاد ارتباطات مردمی وزارت نیرو (میز خدمت) با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزارت نیرو آغازبه‌کار کرد.
این میز خدمت با حضور سرکار خانم مهندس کارگر نجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو و آقای مهندس محمدزاده، مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو، جمعی از مدیران کل دفاتر بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت‌های مادرتخصصی وزارت نیرو با همراهی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس و جمعی دیگر از مسئولان و کارشناسان حوزه انسجام‌بخشی صنعت آب و برق استان فارس از روز چهارشنبه 19 مهرماه به مدت سه روز از ساعت 8 الی 18 در مجتمع ورزشی شهدای برق شیراز واقع در بلوار رازی در حال برگزاری است.
شایان ذکر است، هم‌زمان با دومین سفر هیئت دولت به استان فارس، ستاد ارتباطات مردمی ادارات، تحت عنوان «طرح ملی خدمت‌رسانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در واحدهای معین‌شده استانی هر وزارتخانه تشکیل می‌شود.
هدف از برپایی این میز خدمت‌ها، ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات است و حضور مسئولان در میز خدمت، فرصتی است که مردم بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.
شرکت آب منطقه‌ای فارس یکی از مجموعه‌هایی است که با تمام توان نسبت به پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی همت گماشته و به‌موازات اجرا و پیشبرد طرح‌های عمرانی تابه‌حال میزهای خدمت متعددی را برپا نموده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی