[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سوپ قارچ روسی ، روزنامه شیراز نوین

سوپ قارچ روسی یکی از انواع سوپ‌های خوش‌مزه کشور روسیه است که با مواد متنوعی درست می‌شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ قارچ روسی در ادامه با ما همراه باشید:

 مواد لازم برای 4 نفر
پیازچه: ۵ ساقه
کره یا روغن مایع: ۲ قاشق سوپ‌خوری
آرد: ۳ قاشق سوپ‌خوری
سیب‌زمینی: ۳ تا ۴ عدد
هویج: ۳ تا ۴ عدد
قارچ: ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم
خامه: ۱۵۰ گرم
آب لیموترش تازه: یک‌دوم لیموترش
برگ بو: ۱ عدد
استاک مرغ یا سبزیجات: ۲ لیتر
جعفری یا شوید تازه: به مقدار کافی
نمک و فلفل‌سیاه: به مقدار کافی

 طرز تهیه
 مرحله اول
برای تهیه سوپ قارچ خوش‌مزه ابتدای کار هویج را می شوییم، سپس پوست آن را جدا و به صورت حلقه‌ای خرد می‌کنیم. در ادامه یک قابلمه مناسب روی حرارت متوسط قرار می‌دهیم و کره را به آن اضافه می‌کنیم.
 مرحله دوم
حالا هویج را به قابلمه اضافه می‌کنیم، سپس تفت می‌دهیم تا هویج نرم شود. در ادامه پیازچه و قارچ را می‌شوییم، سپس قارچ را به صورت ورقه‌ای اسلایس می‌کنیم و در ادامه پیازچه را به صورت ریز خرد می‌کنیم.
 مرحله سوم
در این مرحله قارچ را به همراه پیازچه درون قابلمه می‌ریزیم و تفت می‌دهیم، سپس آرد را به صورت پخش روی پیازچه و قارچ می‌ریزیم و تفت می‌دهیم تا آرد گلوله نشود. حالا پوست سیب‌زمینی را جدا می‌کنیم.
 مرحله چهارم
سیب‌زمینی را می‌شوییم، سپس به صورت نگینی درشت خرد می‌کنیم. در ادامه سیب‌زمینی خردشده را به همراه برگ بو، آب لیموترش تازه، نمک و فلفل‌سیاه اضافه و سپس مخلوط می‌کنیم.
 مرحله پنجم
در این مرحله سبزیجات را کمی تفت می‌دهیم، سپس استاک مرغ یا سبزیجات را اضافه می‌کنیم و اجازه می‌دهیم سبزیجات بپزد و سوپ جا بیفتد؛ زمانی که سبزیجات کاملاً پخته و نرم شدند، حرارت را خاموش می‌کنیم.
 مرحله ششم
حالا خامه صبحانه را درون سوپ می‌ریزیم و مخلوط می‌کنیم. در ادامه نمک و فلفل‌سیاه را سوپ را اندازه و سپس مخلوط می‌کنیم. در ادامه شوید و جعفری را می‌شوییم، سپس درون آبکش قرار می‌دهیم.
 مرحله هفتم
در نهایت شوید و جعفری را روی تخته گوشت قرار می‌دهیم، سپس به صورت درشت خرد می‌کنیم. حالا سوپ را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و با شوید و جعفری تزیین می‌کنیم. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی