[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انتخاب داور شیرازی برای مسابقات مستر شیپ کره جنوبی، روزنامه شیراز نوین

دو داور از کشور ایران در مسابقات مستر شیپ(Mastership) 2023 کره جنوبی انتخاب شد.  به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دکتر کیوان دهناد، بنیان‌گذار و رئیس یونگ مودو ایران و محمدرضا اوجی، دبیرکل یونگ مودو ایران به‌عنوان داور از سوی کمیته برگزاری مسابقات مستر شیپ 2023 انتخاب شدند. 
 بازی های المپیک ورزش‌های رزمی مستر شیپ 2023 زیر نظر کمیته ملی المپیک و کمیته مستر شیپ کره جنوبی در رشته‌های یونگ مودو، هنرهای نمایشی ورزش‌های رزمی، تکیون، تانگ ایل مودو و کندو به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود که با تصمیم کمیته اجرایی برای آخرین مرتبه به صورت آنلاین برگزار می‌گردد. 
در این دوره از مسابقات محمدرضا اوجی، دبیرکل یونگ مودو ایران به‌عنوان داور و دکتر کیوان دهناد، رئیس یونگ مودو ایران به‌عنوان کمیته فنی مسابقات از سوی کمیته برگزاری انتخاب شدند. 
در جلسه کمیته فنی فدراسیون جهانی یونگ مودو(Yongmudo) درباره نحوه برگزاری این دوره از مسابقات تصمیم‌گیری و با توجه به حضور مقتدرانه تیم یونگ مودو ایران  در دوره‌های قبل برای سومین با دبیر یونگ مودو ایران به‌عنوان داور به منظور قضاوت دعوت شد. اوجی گفت: در این مسابقات که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، دکتر کیوان دهناد، بنیان‌گذار یونگ مودو ایران سرپرست تیم و عضو کمیته فنی مسابقات است.  
وی افزود: مسابقات مستر شیپ یکی از مسابقات مطرح در ورزش‌های رزمی است که به‌عنوان المپیک هنرهای رزمی در بین رزمی کاران شناخته می‌شود و ورزشکاران رشته‌های یونگ مودو، هنرهای نمایشی ورزش‌های رزمی، تکیون، تانگ ایل مودو و کندو در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات حضور دارند. 
رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی فارس گفت: با توجه به تصمیم کمیته مرکزی مستر شیپ و شیوع ویروس جدیدی از کرونا، اهمیت سلامت ورزشکاران و کادر اجرایی مقرر شد این دوره مسابقات برای آخرین مرتبه به صورت آنلاین برگزار گردد.  
وی در پایان افزود: یونگ مودو یکی از رشته‌هایی است که ورزشکاران آن در این دوره حاضر می‌شوند و در بخش‌های دفاع شخصی، اجرای پومسه(فرم) و مبارزات قرار دادی با هم رقابت می‌کنند. مسابقات مستر شیپ(Mastership) به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی