[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

واگذاری زمین در ناحیه صنعتی خفر تا پایان امسال، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان فارس، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با همراهی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ناحیه صنعتی خفر بازدید کرد.
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این بازدید بر تسریع در عملیات اجرایی زیرساخت‌های ناحیه صنعتی خفر تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، این ناحیه صنعتی تا پایان امسال آماده واگذاری زمین به متقاضیان می‌شود.
فرشاد مقیمی افزود: مراحل ایجاد و تأمین زیرساخت‌ها در این ناحیه صنعتی از ابتدای امسال با سرعت خوبی در حال انجام است تا این ناحیه صنعتی آماده جذب سرمایه‌گذار و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی شود.
وی با بیان اینکه عملیات حفر و تجهیز چاه آب و نیز خط انتقال به طول ۲ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۵۰میلیارد ریال انجام شده، گفت: طرح‌های شبکه داخلی برق و روشنایی فاز عملیاتی نیز به‌زودی با اعتبار ۵۰میلیارد ریال آغاز می‌شود.
سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با اشاره به اجرای طرح زیرسازی فاز یک ناحیه صنعتی با اعتبار ۱۰میلیارد ریال افزود: طرح احداث جدول معابر نیز با برآورد اولیه ۴۰میلیارد ریال عملیاتی می‌شود.
مقیمی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خفر اظهار امیدواری کرد که راه‌اندازی این ناحیه صنعتی بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با بیان اینکه ناحیه صنعتی خفر در اراضی به مساحت ۵۰ هکتار ایجاد می‌شود، گفت: تمامی مراحل اجرایی و زیرساختی ناحیه صنعتی در دولت سیزدهم انجام شده است.
سیدمصطفی هاشمی هاشمی افزود: مطالعات زیست محیطی این ناحیه صنعتی نیز انجام شده و طیف گسترده‌ای صنایع تا رده ششم زیست محیطی می‌توانند در این ناحیه مستقر شوند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی