[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جلسه برای جدایی استقلال و پرسپولیس از آزادی، روزنامه شیراز نوین

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد ورزشگاه‌های تختی و شهرقدس فعلاً قادر به میزبانی از بازی‌های لیگ برتر نیستند. به گزارش ورزش سه، هدایت ممبینی در خصوص انتقال میزبانی استقلال و پرسپولیس به شهرهای دیگر ازجمله مشهد، عنوان کرد: معضلاتی در ورزشگاه آزادی وجود داشته، اما باید از مدیران این ورزشگاه تشکر کنم که سعی کردند میزبانی خوبی از دو رویداد آسیایی اخیر انجام بدهند. ما در یک رویداد خیلی مهمی بودیم و تیم‌ها و بازیکنان بزرگی آمدند. او یادآور شد: مقابل النصر کیفیت زمین یک مقدار بد بود، ولی برای بازی با الهلال سعی شد با تلاش شبانه‌روزی ورزشگاه آماده شود. اوضاع بهتر شده بود، ولی چمن این ورزشگاه به یک تعمیر اساسی نیاز دارد چون استقلال و پرسپولیس هر هفته باید در این زمین بازی کنند. دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: آزادی تنها ورزشگاهی هست که در لیگ داخلی، لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک تعمیر اساسی و شاید تعویض چمن را در ورزشگاه خواهیم داشت، ولی هنوز با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به نتیجه نرسیده‌ایم که تاریخ این تعمیر یا تعویض چمن چه زمانی باشد. لاجرم برای حفظ سلامتی بازیکنان باید این کار را انجام بدهیم چون ورزشگاه ملی ماست. ان‌شاءالله بتوانیم این ورزشگاه را یک بار دیگر با چمن خیلی مناسب ببینیم. ممبینی در مورد وضعیت ورزشگاه‌های شهدای شهر قدس و تختی تهران، عنوان کرد: مسئولان شرکت توسعه و تجهیز توضیحاتی دادند؛ چمن ورزشگاه تختی تعویض شده و فکر کنم تا یکی، دو ماه آینده آماده شود. ورزشگاه شهر قدس هم نواقص کوچکی داشت که گفتند برطرف می‌شود؛ باید ببینیم برنامه‌ریزی به چه شکل است. او تأکید کرد: سازمان لیگ، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، شرکت توسعه و تجهیز و فدراسیون فوتبال باید دور هم جمع شوند تا تصمیم بگیریم چه زمانی برای جابه‌جایی بازی‌ها و تعویض چمن مناسب است. ممبینی در خصوص برنامه صداوسیما در مورد فدراسیون فوتبال عنوان کرد: انتقاد، ساده‌ترین راهی است که یک نفر می‌تواند داشته باشد؛ فدراسیون فوتبال از انتقاد سازنده استقبال می‌کند؛ البته اگر نقاط قوت در فدراسیون فوتبال هست، نقاط ضعف هم وجود دارد.
او یادآور شد: امیدوارم این برنامه‌های صداوسیما زمان‌بندی و برنامه‌ریزی نشده باشد؛ اگر خدایی‌ناکرده این اتفاقات و ادبیات بد که عنوان شد، برنامه‌ریزی‌شده نباشد؛ اگر این‌طور باشد، خیلی برای فوتبال ما بد است که صداوسیمای ملی ما در شب مسابقه تیم ملی که جوانان ما به‌عنوان سربازان کشور در زمین مسابقه می‌دهند به آن تیم حمله کنند و تمرکز تیم، مربی یا فدراسیون را بر هم بزنند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران افزود: امیدوارم مسئولان صداوسیما بتوانند با برنامه‌ریزی بهتر نسبت به برنامه‌های ورزشی به خصوص فوتبال با دیدگاه جدید کارشان را انجام بدهند تا بتوانند کمک‌حال فوتبال باشند و به رشد و توسعه فوتبال در کشور کمک کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی