[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برخورد قاطع با تخلفات نقطه تعاملی فراجا و محیط‌زیست است ، روزنامه شیراز نوین

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز:
برخورد قاطع با تخلفات
نقطه تعاملی فراجا و محیط‌زیست است 

کامران اسلاملو رئیس و جمعی از کارکنان اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز با سرهنگ شجاعی فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط‌زیست فارس، کامران اسلاملو همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با سرهنگ حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس دیدار کرد و ضمن عرض تبریک و خداقوت به سبزپوشان و سبزقامتان فراجا، اظهار داشت: اجرای قانون و برخورد قاطع با تخلفات در عرصه‌های طبیعی، نقطه تعاملی فراجا و محیط‌زیست است.
اسلاملو رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز ضمن عرض تبریک به فرماندهی نیروی انتظامی شیراز و جانشین او سرهنگ ضربت و کارکنان خدوم به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، از زحمات بی‌شائبه سرهنگ شجاعی و سرهنگ ضربت برای همکاری با این اداره تقدیر و تشکر کرد. رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز در ادامه یادآور شد: یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست همواره از فرماندهان یگان محیط‌زیست خواسته است تا با اقدام‌های پیشگیرانه از وقوع تخلفات گونه‌های جانوری و گیاهی پیشگیری کنند.
اسلاملو ادامه داد: یگان حفاظت محیط‌زیست، در برخورد با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تنویر افکار عمومی و کاهش سطح تخلفات از دیگر برنامه‌های یگان حفاظت محیط‌زیست است. 
وی به همکاری سازمان حفاظت محیط‌زیست با نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این همکاری می‌تواند منجر به پیگیری جدی امنیت زیستی در کشور شود. رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز با اشاره به روند رو به رشد سودجویی‌ها در دنیا از بحث حیات وحش افزود: در حال حاضر سودجویی از حیات وحش در دنیا رتبه پنجم و در مواردی ششم را دارد و با توجه به سود سرشاری که در این حوزه وجود دارد، این رتبه در حال صعود به رتبه‌های بالاتر است. وی اظهار داشت: متأسفانه تهاجم و غارت محیط‌زیست و گونه‌های زیستی به وضعیتی رسیده که این روزها با خطر نابودی سمندر لرستانی مواجه هستیم و شواهد حاکی از آن است که این‌گونه در خارج از کشور به‌ عنوان حیوان خانگی دادوستد 
می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی