[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ستار زارع: نیم‌نگاهی به صدر جدول داریم، روزنامه شیراز نوین

سرمربی تیم شهر راز شیراز با ابراز خوشنودی از پیروزی تیمش در هفته هفتم لیگ آزادگان، اظهار داشت: تا اینجا نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و حالا نیم‌نگاهی به صدر جدول داریم.
به گزارش ورزش سه، ستار زارع افزود: قطعاً تمام تیم‌ها نقاط ضعف و قوت دارند؛ ما هم کاملاً به نقاط ضعف و قوت پارس جنوبی واقف بودیم و سعی کردیم از همین شناختی که داشتیم استفاده کنیم که خوشبختانه بچه‌هایمان دستورات تاکتیکی را خوب اجرا کردند و موفق شدیم پیروز میدان شویم.
وی درباره اهداف این تیم گفت: ما یک تیم خوب بسته‌ایم و بازیکنانی جذب کردیم که سابقه خوبی در تیم داشتند؛ سعی کردیم در سال اول تیم را در لیگ یک حفظ کنیم، ولی گوشه‌چشمی به بالای جدول هم داریم.
ملی‌پوش سابق فوتبال شیراز درباره افول فوتبال بوشهر و به خصوص تیم قدیمی شاهین گفت: رگ و ریشه پدری ما از استان بوشهر است و متأسفیم که تیم شاهین به این روز افتاده و امیدوارم به روزهای اوج برگردد. بوشهر هم مثل فارس هم مشکلات زیادی دارد؛ بوشهر هم از نظر نیروی انسانی غنی است و حیف است با این همه تماشاگر خوب و مردم خوب، یک تیم در لیگ برتر نداشته باشد.
وی در پاسخ به این سؤال که با توجه موقعیت جغرافیایی شهر جم، چه برنامه‌ریزی داشتید، گفت: ما می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم؛ بازی پارس جم با مس شهربابک را آنالیز کردیم. همان کاری که مس شهر بابک با این تیم کرد را ما هم انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم. 
ستار زارع در پایان برای تیم پارس جنوبی جم هم آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدوارم نماینده استان بوشهر روزهای سخت خودش را پشت سر بگذارد و به جمع مدعیان بازگردد. ما سه بازیکن از این تیم می‌خواستیم و برای آنها حاضر بودیم تا سه میلیارد تومان هم بدهیم، اما به ما ندادند؛ این نشان می‌دهد که این تیم برای قوی ماندن انگیزه دارد.
تیم فوتبال شهر راز در نخستین فصل حضور در فوتبال کشور در 7 هفت هفته ابتدایی به سه پیروزی و سه تساوی دست یافته و تنها یک بار شکست خورده؛ این تیم در هفته هشتم، روز جمعه 28 مهرماه در شیراز به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی