[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نگذاریم جای جلاد و شهید عوض شود، روزنامه شیراز نوین

 فرمانده سپاه لارستان گفت: رسالت امروز ما پیروزی در جنگ روایت‌هاست و نباید بگذاریم در عصر حاضر جای جلاد و شهید عوض شود. به گزارش ایرنا، سرهنگ عیسی افسری شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت یاد شهدای لارستان بیان کرد: شهیدان سرافراز منطقه لارستان، نورالدین جنگجو و هادی عرفانی‌نیا تکلیف خود را ادا کردند، ولی امروز رسالت ما این است که نگذاریم جای جلاد و شهید عوض شود. وی افزود: امروز عده‌ای به دنبال آن هستند که جای ظالم و مظلوم را عوض کنند؛ چنانکه در حمله اخیر اسرائیل به غزه می‌بینید که رژیم صهیونیستیِ جنایتکار را مظلوم معرفی 
می‌کنند.
افسری با اشاره به برخوردهای ۲گانه برخی از «سلبریتی‌ها»، اظهار کرد: برخی از آنها اگر کودکان فلسطینی کشته شود، برایشان بی‌اهمیت است، اما با توییت‌ها و قهر و آشتی‌های خود می‌توانند فضا را به سمتی ببرند که علیه نظام و انقلاب چالش‌سازی شود.
فرمانده سپاه لارستان یادآور شد: چنین برخوردهایی در گذشته تاریخ ایران نیز وجود داشت؛ چنانکه در دوره مشروطه برخی تلاش می‌کردند صحنه را عوض کنند و این‌طور القا شود که شیخ فضل‌الله نوری ضدانقلاب است. وی گفت: با همین صحنه‌سازی‌ها جای جلاد و شهید عوض می‌شود، اما ما باید هوشیار باشیم.
حجت‌الاسلام عنایت‌الله رضایی، رئیس حوزه علمیه علی بن ابیطالب لارستان در ادامه این آیین با اشاره به آیه «آنهایی که در راه خدا شهید شدند را مرده مپندارید»، گفت: در قرآن کریم به شهدا برای وجود کسانی که در مسیرشان حرکت می‌کنند، بشارت داده شده است.
وی افزود: دفاع از آن چیزی که این ۲ شهید در دفاع از آنها قدم برداشتند. امروز هم مقدس است و کسانی که هنوز به مقصد شهادت نرسیده‌اند اما در این مسیر حرکت و برای همان آرمان‌ها تلاش می‌کنند، کار بزرگی انجام 
می‌دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی