[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بازدید مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور از پروژه مسکونی فاضل شیراز، روزنامه شیراز نوین

فرهاد خاکی‌پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور به همراه مرعشی مدیر فنی انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور، مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) استان، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان و هیئت همراه، از روند اجرایی پروژه ۴۶ واحدی فاضل شیراز بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، در این بازدید، روند تکمیل این پروژه بررسی گردید. پروژه فاضل در راستای تأمین مسکن خانوارهای حداقل دارای دو عضو معلول شهرستان شیراز در حال ساخت می‌باشد. فرهاد خاکی‌پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور در حاشیه این بازدید، با تأکید بر لزوم تأمین مسکن مددجویان و افراد نیازمند و با بیان اینکه سه‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان تحویل داده می‌شود، گفت: حضور خیران ساخت این تعداد واحد مسکونی را تسریع می‌بخشد. وی ضمن بیان اینکه تلاش شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای نیازمندان جامعه سرپناه مناسب تهیه کنیم، ابراز داشت: وجود همین خیران مسکن‌ساز می‌تواند به تسریع ساخت و تحویل پروژه‌های مسکن کمک کند.
خاکی‌پور با بیان اینکه تاکنون با همت همین خیران طی شش‌ماهه نخست سال جاری یک‌هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل داده شده است، افزود: ساخت این مسکن‌ها به کمک خیران آغاز شده و امیدواریم به زودی شاهد اتمام همه این پروژه‌ها باشیم.
مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور با بیان اینکه تاکنون نیز با استفاده از ظرفیت خیران بالغ بر ۴۵هزار واحد مسکونی ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است، ابراز داشت: از نیکوکاران و خیران درخواست داریم تا با حضور در این بخش در تهیه سرپناه و مسکن، نیازمندان یاری دهند.
خاکی پور با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سه‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه ساخت مسکن برای نیازمندان روند مطلوبی دارد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی