[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خانه بهداشت کارگری برمشور افتتاح شد، روزنامه شیراز نوین

خانه بهداشت کارگری و واحد همیار کارکنان در محل دفع و پردازش پسماند برمشور با حضور سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز و نمایندگان واحد بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان شیراز (شهدای والفجر) افتتاح شد. به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، راه‌اندازی این دو واحد با هدف اجرای ماده 47 قانون کار انجام شده است. 
نصیری، نماینده واحد بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تأکید کرد: بهره‌برداری از خانه بهداشت کارگری در سایت دفع و پردازش پسماند علاوه بر اینکه هدف پیشگیری از بیماری‌های ناشی از کار برای کارگران را دنبال می‌کند، در مرحله دوم به پیگیری درمان افرادی که در حین کار دچار بیماری شده‌اند، می‌پردازد.
جابری، مسئول امور ایمنی و بهداشت حرفه‌ای سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان در زمینه تأمین ایمنی و بهداشت حرفه‌ای کارکنان از جایگاه برتر سازمان پسماند شهرداری شیراز در سطح کشور خبر داد و در ادامه افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت روان در محیط کار، سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز اقدام به ایجاد واحد همیار کارکنان در سایت دفع و پردازش پسماند کرده است که در کنار خانه بهداشت کارگری فضای مناسب روحی و جسمی را برای محیط کار نیروهای انسانی شاغل در این بخش فراهم خواهد کرد. او یادآور شد: خانه بهداشت شماره 2 و 3 این سازمان به زودی در محل اداره حمل و نقل و سایت دفن پسماندهای ساختمانی راه‌اندازی خواهد شد. جابری همچنین خبر داد: عملیات اجرایی مرکز بهداشت کارگری سایت دفع و پردازش پسماند برمشور نیز آغاز شده و تا پایان سال 1403 به پایان خواهد رسید. در پایان این مراسم همچنین مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی با اهدای تقدیرنامه‌هایی، از رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز و مسئول امور ایمنی و بهداشت حرفه‌ای این سازمان تقدیر کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی