[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پایان رژیم صهیونیستی آغاز شد، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه حمله به بیمارستان‌ المعمدانی پایان رژیم صهیونیستی را آغاز کرده، گفت: هر قطره خونی که بر زمین غزه ریخته می‌شود، رژیم صهیونیستی را یک گام به سقوط نزدیک می‌کند.
به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در تجمع مردمی ضدصهیونیستی در میدان انقلاب تهران با بیان اینکه امروز عزای عمومی ملت ایران، امت اسلامی و انسانیت و همه مردم آگاه و باوجدان جهان است، اظهار کرد: ارتکاب جنایتی هولناک به دست افرادی انسان‌نماست که شکل انسان و قلب حیوان است.
وی افزود: کشتن زنان و کودکان و حمله به بیمارستان را کدام وجدان انسانی قبول می‌کند؟ با حمله به بیمارستان‌ پایان رژیم صهیونیستی آغاز شد.
رئیسی تأکید کرد: هر قطره خونی که بر زمین غزه ریخته می‌شود، رژیم صهیونیستی را یک گام به سقوط نزدیک می‌کند. ۷۵ سال ظلم و بیدادگری و کشتن زنان و کودکان و تصرف زمین‌ها کاری است که صهیونیست‌ها تصور کردند با انجامش می‌توانند حق فلسطینیان را از بین ببرند.
رئیس‌جمهوری با اشاره به قراردادهای قبلی میان فلسطین و رژیم صهیونیستی، یادآور شد: آنان به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیستند و تصور می‌کنند می‌توانند با ارتباط با برخی کشورهای منطقه بر جنایات و حق‌کشی‌های خود سرپوش بگذارند.
وی تأکید کرد: هیچ‌گاه مقاومت دربرابر صهیونیست‌ها کمرنگ نشده است. رئیسی ادامه داد: جنگ با سنگ به جنگ با موشک بدل شده است. تا زمانی که ظلم‌های رژیم صهیونیستی مردم فلسطین را به ستوه آورد. از جنایات رژیم صهیونیستی گرفته تا اهانت به مسجد الاقصی، حالا یک حمله و طوفان الاقصی شکست را به این رژیم تحمیل کرده است.
رئیس‌جمهوری یادآور شد: علاوه بر موساد، شش جریان اطلاعاتی دیگر و گنبد آهنین برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی همراه‌اند اما باز هم آنان از نیروهای مقاومت شکست خوردند. این رژیم حریف نیروهای مقاومت نمی‌شود و حالا حمله به زنان و کودکان و مردم عادی را آغاز کرده است. در حالی که شکست با جنایت علیه بشریت جبران نمی‌شود.
وی با بیان اینکه این شکست به هیچ عنوان ترمیم نمی‌شود، تصریح کرد: کشتن زنان و کودکان شکست شما را ترمیم نمی‌کند. رژیم آمریکا که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و حضور سران آنان را در سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم، نشان می‌دهد که صحنه این جنگ را آمریکا مدیریت می‌کند. رئیسی افزود: بمباران مناطق مسکونی و کشتن مردم، زنان و کودکان باید فوراً قطع شود. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی