[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کمیته سامان‌دهی صنوف دروازه کازرون تشکیل شود ، روزنامه شیراز نوین

چهارمین بازدید نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز، به منطقه 8 (تاریخی-فرهنگی) شیراز با استقبال دوچندان ساکنان و کسبه بازار دروازه کازرون همراه بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، چهارمین بازدید نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز، به منطقه 8 (تاریخی-فرهنگی) شیراز با استقبال دوچندان ساکنان و کسبه بازار دروازه کازرون همراه بود.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید، بر اهمیت بافت تاریخی-فرهنگی تأکید و اظهار کرد: همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، بسیاری از نگرانی‌های مردم در این منطقه مربوط به حوزه دروازه کازرون به جهت برنامه‌ها و پروژه‌های خاص شهرداری بود که سرانجام تصمیم بر آن شد که جلسه‌ای ویژه با کسبه این منطقه، پیش‌بینی و مشکلاتشان حل شود.
او عنوان کرد: در معیت شهردار و برخی اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری شیراز، از قسمت‌های مختلف شهرداری منطقه ۸ نیز بازدید شد و ضمن دیدار همکارانمان در این منطقه و شنیدن موضوعات، مسائل، مشکلات، پیشنهادها و انتقادات آنان امیدواریم در مجموع زمینه رضایتمندی آنها را فراهم کنیم. شهردار شیراز نیز در این بازدید با بیان اینکه در چهارمین بازدید نظارتی، به شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی رسیدیم، اظهار کرد: حل مسائل مردم و تجزیه و تحلیل آنها، قطعاً با حضور میدانی میسر می‌شود.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با اشاره به حضور کسبه دروازه کازرون در میز خدمت منطقه تاریخی-فرهنگی که عمدتاً در صنوف مشاغل آبزیان و ماهی‌فروشان هستند و نگرانی آنها از طرح سامان‌دهی و جابه‌جایی‌شان به بازار بزرگ پروتئین شیراز، تصریح کرد: قطعاً ما حاضر نیستیم حقی از این عزیزان ضایع شود و مقرر شد تا نمایندگانی از بین آنها انتخاب و طی جلسات کارشناسی با حضور اینجانب، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران و کارشناسان مربوطه، همه ابعاد قضیه دیده و بررسی شود تا با میل، رغبت و طیب‌ خاطر آنها بتوانیم این جابه‌جایی و سامان‌دهی را انجام دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی