[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

رضایت شهروندان اولویت شهرداری است، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز در جلسه شورای اداری شهرداری این کلان‌شهر با بیان اینکه رضایت مردمی خط قرمز ما است، گفت: خدمت به مردم و حل مسائل آن‌ها در دیدار مستقیم و بدون واسطه اولویت مدیریت شهری است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شورای اداری شهرداری با حضور شهردار، نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام، معاونین، مدیران ارشد، عملیاتی و میانی شهرداری این کلان‌شهر برگزار شد.
 شهردار کلان‌شهر شیراز با محکومیت جنایات هولناک و وحشتناک رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: جنایات هولناک و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از مردم مظلوم، بار دیگر چهره نحس و خبیث این رژیم کودک‌کش صهیونیستی را عیان کرد. محمدحسن اسدی در این گردهمایی به تشریح وضعیت شهرداری شیراز در یک سال گذشته پرداخت و تصریح کرد: تمامی تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا نبض شهرداری در خدمت به مردم به‌خوبی بزند.
او پروژه‌های در حال فعالیت و اتمام شده در یک‌سال گذشته اعم از بزرگ، متوسط و کوچک مقیاس را برشمرد و بر حل تمامی مسائل آن‌ها اعم از تملک، رفع معارض و تأمین مالی در اتمام به‌موقع و حتی زودتر از موعد تآکید و تصریح کرد: امروز علاوه بر پروژه‌های متعددی که در این یک سال به افتتاح و بهره‌برداری رسانیده‌ایم، صدها پروژه فعال دیگر در دست داریم.
شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: تمامی تلاش خود را برای افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد خواهیم‌ کرد تا چهره‌ای متفاوت‌تر را از کلان‌شهر "شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)" در آبادانی و پیشرفت ترسیم کنیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز به حضور خود در چهار بازدید نظارتی در چهار منطقه شهرداری با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری، اشاره و بیان کرد: بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری از مناطق یازده‌گانه و دیگر سازمان‌ها و دوایر این کلان‌شهر به‌منظور بررسی خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد امید در سومین سال شورای اسلامی شهر شیراز کلید خورده و ادامه دارد.
اسدی از استقبال شهروندان اعم از ساکنین و کسبه هر منطقه در میز خدمت‌هایی که در این بازدیدها انجام می‌شود، اشاره و تصریح کرد: رضایت مردمی خط قرمز ما است و خدمت به مردم و حل مسائل آن‌ها در دیدار مستقیم و بدون واسطه اولویت مدیریت شهری است و مدیران شهرداری مکلف به برگزاری دیدارهای چهره به چهره و سرکشی مستمر از حوزه کاری و جغرافیای شهری تحت مدیریت خود هستند.
او همچنین به پیش‌بینی برای افتتاح و بهره‌برداری از ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجرانقلاب اسلامی امسال اشاره و عنوان کرد: پروژه‌های متعددی را طی دهه فجر همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم تقدیم خواهیم کرد. شهردار کلان‌شهر شیراز به برگزاری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ جلسه طی یکسال گذشته منهای دیدارهایی که داشته، اشاره و بیان کرد: تمامی تلاش خود را در زمان سکانداری شهرداری انجام می‌دهم تا ریل سازندگی شهر با سرعت و شتاب جلو رود. اسدی که‌ در قامت شهردار شیراز سخن می‌گفت، دغدغه‌هایی نظیر تأمین مسائل مالی و تلاش برای حل آن‌ها و رفع بدهکاری‌ها را نیز مطرح کرد.
همه ما مدیران نظام جمهوری اسلامی هستیم ‌‌و دست مردم مستضعف و خانواده شهدا را می‌بوسیم
این مقام ارشد شهری شیراز با تصریح بر اجرای طرح پیوند که در راستای تکریم و پاسخگویی به شهروندان در مناطق، محلات و مساجد انجام می‌شود گفت: همه ما مدیران نظام جمهوری اسلامی هستیم ‌‌و ضمن احترام به همه شهروندان، مدیران قشر مستضعف هستیم و دست مردم مستضعف و خانواده شهدا را می‌بوسیم، پس دیدار با مردم در مساجد و تکریم خانواده معظم شهدا از اهمیت بسزایی برخوردار است. او به ارائه دستاوردها و گزارش یک‌ساله شهرداری شیراز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تحت عنوان "مهر تا مهر" نیز اشاره و از بازخوردهای مثبت آن خبر داد. شهردار شیراز همچنین با توجه به نزدیکی فصل بودجه، نسبت به برنامه‌ریزی لازم تأکید کرد.
نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در جلسه شورای اداری شهرداری این کلان‌شهر اظهار کرد: امیدآفرینی و تبیین دو‌ مؤلفه‌ای است كه رهبر معظم انقلاب بر آن تأكید می‌كنند.
محمود صفایی با تصریح بر این نکته که مدیریت فعلی شهری شیراز بر پایه عقلانیت اداره می‌شود، گفت: تعامل و همراهی با شهرداری شیراز در مدیریت فعلی مثال‌زدنی است و امید است این رویه تداوم یابد. نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در عین حال اگرچه اقدامات خوبی انجام شده اما باید کاستی‌ها را جبران کنیم.  قائم‌مقام شهردار شیراز نیز با اشاره به حضور وزیر کشور در آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۲پروژه شهرداری هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به فارس بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری از شهرداری شیراز و نحوه اداره شهر تقدیر شد. 
آرش فرج‌زاده با اشاره به اقدامات خوب و شاخص انجام شده گفت در برخی از حوزه‌ها نیاز به توجه و تمركز بیشتر داریم. شهرداری در حوزه درآمدی به یک تحرک به ویژه با دو مرحله‌ای شدن پروانه‌ها نیاز دارد. او تأکید کرد: بیش از ۲هزار پروژه داریم كه باید توجه بیشتری به وضعیت تحقق بودجه‌ای آنها ایجاد شود. قائم‌مقام شهردار شیراز همچنین بر آمادگی برای پاییز پربارش و رفع مشكلات احتمالی مناطقی كه نقاط آسیب‌پذیر دارند و جدیت برخورد با تخلفات و سدمعبر تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی