[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تیم اشکش گربه سیاه تیم‌های شیرازی ادامه نتایج سینوسی شهر راز، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
شهر راز شیراز باز هم پس از ثبت یک پیروزی خارج از خانه امیدبخش، در خانه شکست خورد! اتفاقی که در هفته‌های پنجم و ششم هم رخ داده بود.
از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر دیروز 5 مسابقه برگزار شد که در یکی از این مسابقات، تیم شهر راز شیراز در ورزشگاه حافظیه این شهر میزبان نفت مسجدسلیمان بود.
ترکیب نفت مسجدسلیمان: سینا بختیاری نسب، محمد احمدی، متین پارسا، سید سجاد موسوی، امین هاشمی فرد، محمدامین سعیداوی، محمدرضا خدری، رضا جباری، رضا احمدیان‌زاده، علی جراح و رضا رضایی.
ترکیب شهرراز شیراز: مهرداد بشاگردی، جواد نصیر، محمدرضا فیروززاده، پیمان نامور، محمدعلی صفیا، حسین فاضلی، روح‌الله صفویان پور، کمال‌الدین نیک خوی، سپهر روزی طلب، مجید بهروزی برشنه و فرزان دانا.
شهر راز بازی را بهتر آغاز کرد و نخستین موقعیت را در دقیقه 7 ایجاد کرد؛ ضربه حسین فاضلی از پشت محوطه جریمه را سینا بختیاری نسب در اختیار گرفت؛ در دقیقه 18 هم ارسال فاضلی روی دروازه نفت به یک ضربه سر نیاز داشت، اما بازیکنان میهمان توپ را دفع کردند.
در دقیقه 21 یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه شهر راز انجام شد و ضربه رضا جباری را بشاگردی به راحتی مهار کرد. در دقیقه 25 روی دومین حمله نفت، گل اول بازی به ثمر رسید؛ یک ضربه بلند از مدافع این تیم، مستقیماً وارد محوطه جریمه شهر راز شد و رضا رضایی با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه شهر راز فرستاد.
شهر راز که در زمین خود بازنده شده بود، سعی کرد تا قبل از پایان نیمه اول کار را به تساوی بکشاند، اما موفق نشد.
بهترین موقعیت این تیم در دقیقه 41 ایجاد شد، اما فرزان دانا قبل از زدن ضربه نهایی تعادلش را از دست داد و فرصت گل تساوی از دست رفت. نیمه اول با یک گل به سود نفت مسجدسلیمان به پایان رسید. در نیمه دوم، نفتی‌ها نه تنها عقب کشیدند تا از تک‌گل خود محافظت کنند، بلکه از حربه اتلاف وقت هم بسیار زیاد استفاده کردند؛ سینا بختیاری نسب، دروازه‌بان این تیم در چند نوبت به بهانه مصدومیت روی زمین دراز کشید. حملات نه‌چندان با برنامه شهر راز هم مزید بر علت شد تا این تیم نتواند به گل دست پیدا کند. در دقیقه 86 یک اشتباه فاحش از بازیکن خط دفاعی شهر راز باعث شد تا مهاجمان خطرناک نفت، توپ‌ربایی کرده و گل دوم را پایه‌ریزی کنند. رضا رضایی، زننده گل اول با پاس خود رضا جباری را در موقعیت ایده‌آل گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه دروازه خالی را گشود. شهر راز در دقایق پایانی هم به فشار خود ادامه تا بلکه یکی از گل‌ها را جبران کرده و به بازی برگردد؛ اتفاقی که در دقیقه 96 بالاخره رخ داد و میلاد غریبی روی یک ضربه آزاد از زاویه بسته، گلزنی کرد؛ هر چند در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود نفتی‌ها به پایان رسید. شهر راز با این شکست، فعلاً با دو پله سقوط در رتبه هفتم جدول قرار گرفت و باید منتظر سایر بازی‌ها که امروز برگزار خواهد شد، بماند.  

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی