[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

معرفی قهرمان مینی‌فوتبال چهارجانبه شهدای ورزشکار، روزنامه شیراز نوین

مسابقات مینی‌فوتبال چهارجانبه «شهدای ورزشکار» با شناخت تیم «شهدای نیروی انتظامی فارس» به‌عنوان قهرمان این رقابت‌ها به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی هیئت همگانی فارس، مسابقات مینی‌فوتبال چهارجانبه «شهدای ورزشکار» که از 23 مهر آغاز شده بود امشب با شناخت تیم «شهدای نیروی انتظامی فارس» به‌عنوان قهرمان این رقابت‌ها به کار خود پایان داد. در روز اول این مسابقات تیم های «شهدای نیروی انتظامی فارس» و «اداره کل ورزش و جوانان فارس» به ترتیب با شکست تیم‌های «سازمان فرهنگی شهرداری شیراز» و «اداره کل تأمین اجتماعی فارس» به فینال مسابقات راه یافتند که بازی پایانی با نتیجه 6 بر سه پایان یافت.
علی‌رضا غلامیان در مراسم پایانی و اهدای جام به تیم قهرمان، مینی‌فوتبال را پرطرفدارترین رشته ورزشی ورزش‌های همگانی در سطح جهان عنوان کرد، اظهار کرد: پیش از این مسابقات، بازی‌های مینی‌فوتبال استان و شهرستان‌ها را شاهد بودیم که بیش از 800 تیم در سطح استان فارس با هم به رقابت پرداختند؛ در نهایت تیم‌های برتر در بخش خواهران و برادران به لیگ برتر مینی‌فوتبال کشور راه یافتند.
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی فارس، ضمن تجلیل از دکتر یگانه، رئیس کمیته مینی‌فوتبال هیئت ورزش‌های همگانی فارس، گفت: مینی‌فوتبال فارس پا به پای مینی‌فوتبال کشور پیش می‌رود و این بسیار ارزنده است.
براساس این گزارش در ادامه، علی‌رضا یگانه مهرآبادی، رئیس کمیته مینی‌فوتبال هیئت ورزش‌های همگانی فارس هم گفت: این بازی‌ها با نیت در کنار هم بودن برگزار شد و سعی کردیم تا به بهترین شکل بازی‌ها برگزار شود.
در انتها تیم‌های «شهدای نیروی انتظامی فارس»، «اداره کل ورزش و جوانان فارس» و «سازمان فرهنگی شهرداری شیراز» به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم «اداره کل تأمین اجتماعی فارس» به‌عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.
در حاشیه مراسم پایانی از زحمات استاد عباس دهقان پور، پیشکسوت داوری فوتسال استان و کشور و مجید توتونچی، پیشکسوت فوتبال ایران تجلیل شد.
ورزشکاران و داوران حاضر در این مسابقات پیش از بازی‌های رده‌بندی و فینال مسابقات، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و قتل‌عام مردم بی‌دفاع و‌ مظلوم را محکوم کردند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی