[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نصب لینک جعلی، یک‌میلیارد آب خورد، روزنامه شیراز نوین

نصب لینک جعلی، یک‌میلیارد آب خورد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: نصب لینک جعلی توسط شاکی، به دسترسی غیرمجاز و برداشت یک میلیارد ریال از حساب وی منجر شد. سرهنگ «محمدهاشم قسام» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: با ارجاع پرونده قضایی مبنی بر برداشت یک میلیارد ریال از حساب شاکی توسط شخصی ناشناس، رسیدگی به پرونده در پلیس فتا آغاز شد.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی ناشناس در تماس تلفنی به شاکی، خود را مسئول امور مالی محل کار وی معرفی نموده و از شاکی تقاضای نصب لینک همراه‌بانک ارسالی را می‌نماید. این مقام انتظامی افزود: با نصب لینک توسط شاکی و در پیِ آن ارسال اطلاعات تکمیلی در قالب پیامک، متهم به حساب شاکی دسترسی غیرمجاز پیدا کرده و مبلغ یک میلیارد ریال برداشت کرده است. سرهنگ قسام اظهار کرد: با بررسی‌های تخصصی و مستندات موجود، متهم که ساکن تهران بود، شناسایی شد و با پیگیری‌های قضایی، مبلغ برداشت شده به حساب شاکی بازگشت. 
فرمانده انتظامی فسا به شهروندان توصیه کرد: فریب چرب‌زبانی افراد را که با مهندسی اجتماعی قصد فریب شما در انجام خواسته‌های نامتعارف خود دارند، نخورید و تحت هر شرایطی، از نصب لینک‌های ناشناخته خودداری نمایید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی