[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

کارگاه آموزشی مدیریت ارتباطات سازمانی در پرستاری، روزنامه شیراز نوین

کارگاه آموزشی دوروزه «مدیریت ارتباطات سازمانی در پرستاری» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز به کار کرد. آیین آغاز به کار کارگاه آموزشی دوروزه «مدیریت ارتباطات سازمانی در پرستاری» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور رئیس دانشگاه و مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌‌های انسانی پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این آیین با اشاره به نقش تأثیرگذار پرستاران در نظام سلامت، پرستاران را از متولیان حوزه درمان معرفی کرد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بازبینی و بازآموزی را اقدامی ارزشمند، مؤثر، لازم و ضروری دانست. 
فعالیت بیش از 230هزار پرستار در کشور 
مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌‌های انسانی پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این آیین با بیان اهداف کارگاه آموزشی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت توزیع نیروی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پرداخت. دکتر «عباس عباس‌زاده» با اعلام اینکه بیش از ۲۳۰ هزار پرستار در کشور به ارائه خدمات پرستاری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌پردازند، در بخش دیگری از صحبت‌های خود، تلاش‌های پرستاران را در حوزه‌های پژوهشی، مدیریت رفتار سازمانی به دلیل ارتقای خدمات پرستاری در مراکز درمانی و استانداردهای بیمارستانی، همچنین مدیریت بحران، شیوه مطلوب خدمات‌رسانی به بیمار و مدیریت و سیاست‌گذاری این حوزه ارزشمند خواند و بر نقش پرستاران به عنوان عامل تغییر نهادها و سازمان‌ها، در راستای بهبود و دسترسی آسان و ارزان‌ خدمات درمانی به مردم تأکید کرد. این مقام مسئول در وزارت بهداشت، یکی از عوامل مؤثر در ارتقای رضایت مردم از خدمات درمانی و پرستاری را خدمات کمک‌پرستاران عنوان کرد و گفت: خدمات کمک‌پرستاران در بهبود خدمات درمانی بسیار مؤثر است و باید برای تأمین نیروی کمک‌پرستار، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی صورت گیرد. «راضیه راسخ» مدیر خدمات پرستاری دانشگاه نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه آموزشی دوروزه از صبح روز یکشنبه سی‌ام مهر 1402 در سالن ابوریحان مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد و تا دوشنبه ادامه دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی